2008. szeptember 11., csütörtök

hintapalinta

Elkezdtem tolni a 3$-os sng-ket PS-en, miután cg-ben olyan szívás volt mint még sosem. Gondoltam meglesem milyen a felhozatal. Meg kell mondjam, ennyi fogalmatlan playával még nem találkoztam, bár játszottam már néhány tucat teremben. Csak egy példa: ss barátunk úgy gondolja, hogy HU marad velem és megadja a preflop emelésem, ami neki 10 zseton híján a full stackje. Flop után persze rátolom, amire ő hosszasan (értsd: másodpercekig) elgondolkozik, majd eldobja a lapját:) Így 100/200 vaknál marad 10!!!! zsetonja:DDD
Na szóval: esténként 3 napon át játszottam 6 fős 3+0,25$-os sng-ket. Egyenlőre egyszerre 1 asztalon, hova kapkodjak?
Első nap: 2,1
Második nap: 4,4,3,3
Harmadik: 1,1
A tegnapelőtt igazán kimaradhatott volna, mert így tök 0-ban vagyok, de legalább megy a dolog. Hozzáteszem, hogy a 2. nap 4 partijából 2-ben buktam KK-al. Egyszer TT, egyszer QT ellen. Egy sng-t csesztem el összesen, ott nem hittem az agro playának:) A többinél a PS rng-jének köszönhetem, hogy nem lett HU a dologból. Csak egy példa a tegnapi egyik játékból: egymás után sikerült elbuknom a következőket: AK vs KJ, AQ vs K9, 77 vs 66. Azért persze ez mit sem számított, azért csak megnyertem.

Ádika ma reggelre meg úgy gondolta, hogy átmegy paprikába. Mármint szegénykémnek a feje-hasa-háta olyan piros lett reggelre, hogy így nem mertem elvinni a bölcsibe, még azt hihette volna a többi lúrkó, hogy megjött a Mikulás:) Felkeltettem anyát (szerencsére ma nem dolgozik), így vihette is dokihoz délelőtt. Azt hittük, hogy itt az első himlő, de szerencsére csak ételallergiája van a drágámnak, 2-3 nap és elmúlik. A dokinő szerint túl sok gumicukrot evett:))) (merthogy abban sok az ételfesték). A röhej az, hogy valóban...
Holnap reggel meg kezdődiok az iskola. Hip-hip-hurrááááá:(((((((((((( Mindegy, összeszedem magam aztán meglátjuk.
Macs drága! Istibizti összehozzuk a talit ígérem!!!

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Látod, a mi fejünk nem a gumicukortól szokott vörös lenni, hanem a riverkill-től :-))