2009. augusztus 26., szerda

Csak a 26.:((

Megint átjátszottam az éjszakát, a helyzet detto mint múltkor: Andi fél 5-kor kel, 5-kor indul dolgozni én meg játszom éppen... Csak egy különbség volt, de az igen kardinális: 5-kor kiestem, miután bb-ben AK-val egy emelésre betoltam az ollét, mire az emelő A6o-al!!! megadta. Mivel kiestem, kitalálhatjátok mi történt. Segítek: a river 6-os lett, hogy bassza meg. Mi a túróért kell ledobnia a 3 outját a parasztnak? Akkora baromságokat csinált, hogy elképesztő, persze minden szarral nyerni tudott. Én meg egy órája csak dobáltam a lapjaimat, erre végre 20k-s vakoknál adódik az első szitu: 200k-t kellett még adnia. Ha kiviszem a potot nagy eséllyel (értsd: ha nem mákolnak le) FT-n vagyok. Első hely 5400$, így meg nyertem 80-at:(
Na nem baj, majd legközelebb. Most már csak a nyaralás lebeg a szemünk előtt, vasárnap délután irány Egyiptom. Már beszereztem mindent, megvan a sznorizós békatalp-pipa-maszk is, sőt ádika is gyakorol a kádban:)
Addig van még pár nap, tolom a versenyeket oszt meglátjuk mi lesz.

Nincsenek megjegyzések: