2010. február 23., kedd

SM debütálás meg egyebek

Régen jelentkeztem, gondoltam írok pár sort.

Először is gratula macsnak az élő sikerért! Meg is beszéltük gyorsan, hogy a közeljövőben összehozunk egy ausztriai túrát és mi is meglessük milyen arrafelé a felhozatal. Végre találkoztunk ismét, külön köszönet Csabinak, hogy rendberakta a laptopom. Elég gáz volt már Andika 10"-os gépén tolni az MTT-ket 3-4 asztalon. Vasárnap felugrottunk vásárolni Pestre, ha meg már ott voltunk megnéztük mi is van a barátainkkal. Kicsit ugyan kialvatlanul fogadtak bennünket:), de macson a koffein tabletta, rajtunk meg a főzött kávé segített valamelyest. Csabi gyorsan újrarakta a gépemen az XP-t, így este a SM-on már azon tudtam játszani. (Ezúton kívánunk Csabinak sok-sok boldog szülinapot!)

Mert hogy eldöntöttem még múlt héten, hogy ezen a versenyen ha törik, ha szakad el fogok indulni. Satot nem játszottam rá, a hiperturbók úgysem jönnek be nekem, meg pár hete poénból elindultam egy 2$-os triple shotouton, amit sikerült behúznom, így gyakorlatilag megvolt rá a beülőm. Azért 36 ezer indulóra nem számítottam, de ha már így történt az se baj, legalább dagad a pp. Most ha valaki arra kíváncsi, hogyan nyertem x ezer dollárt, azt ki kell ábrándítsam: olyan gyorsan távoztam a versenyről, hogy még időm se volt belelendülni. Történt ugyanis, hogy a kezdeti 10k-t felvittem 13-ra, majd onnan vissza 10-re, mikor is középről KJ-val a 3. vakszinten emeltem egy szokásosat. A mezőnyről azért elmond valamit, hogy ezt a kis meg a nagyvak le tudta callolni, mire jött egy szép 256 flop. A két csekk után ment is a contbet, amivel nem is lett volna baj, ha a 770-es emelés helyett nem tolok be véletlenül 7700-at:D Csak az tűnt fel, hogy mi a lóf.-ért kell még 1800-at megadnom egy visszaemelésre? Annyira röhögtem, hogy 200-as vaknál betoltam a maradékot. Persze a BB villantott egy 6-os settet, így ki is zúgtam a versenyről. Eddig is bosszantott, hogy PS-en mikor rákattintok az asztalra, nem tudom egyből átírni az emelést, hanem külön bele kell kattintani a kis négyzetbe, törölni, majd beírni a számokat és entert nyomni. Most épp ennek estem áldozatul, bentmaradt egy nulla, így pont a tízszeresével sikerült ultra overbetelnem, aminek persze semmi értelme nem volt. A FT-en mindez meg van oldva, mondanom se kell, hogy sokkal kényelmesebben lehet több asztalon játszva emelgetni. Itt is közben ment a 10$-os negyedmilliós a PS-en szintén 36ezer indulóval, meg a garantált 200k FT-en 20$-ért. Előbbin sikerült 3000.-nek fizuban kiestem, mikor 1200/2400 vakoknál KJs-el rátoltam a nagyvakra a 23k-s sztekkemet, aki A2o-al callolt 30k-ból, a boardra meg lejött szépen az xAAx2... FT-en meg pénz előtt kiestem, pedig nem álltam rosszul. JJ-m nem bírt preflop allinban egy TT ellen...

Közben elindultam a PS-en egy 5$-os 6 max versenyen, ahol 2400 emberből sikerült 22.-nek kizúgnom reggel 6-kor. Ott mondjuk bosszús voltam, mert ekkora barmok (bocs) ellen jobb helyre számítottam. Nem elég, hogy az egyik pacák szórta el a zsetonjait, majd nekem is megadta a 3bet allinomat Q6o-al, de persze ledobott egy sort a PS a boardra, így feleztünk, majd a másik agro a 82s-ét nem tudta elengedni 3bet allinra és jött a kettese a KQ-m ellen...

Nem mondhatnám, hogy az utóbbi időben túl sikeres lennék online MTT-ken. Vannak ITM-ek, meg mély sztekkel oda-odaérek a végjátékba, de vagy kizúgok FT előtt vagy örülhetek a 9. helynek, ami nem sokat ér.

Sebaj, pénteken ismét session...

9 megjegyzés:

macsek írta...

WoW :-D azért szép kezdés volt az sm-en :-DD

Pedig reggel a munkából kerestelek, hogy bent vagy-e még. Semmi gond, majd a következőn :-)

Tuzson írta...

Ez annyira rám vegyébként:DDDDD

Amanoba írta...

Én is szoktam néha bosszankodni a PS betek miatt. Asszem a tableninja vagy mi ezen is segít. Nomeg utálom, hogy külön kell az adott asztalra klikkelni mielőtt bármit csinálhatok rajta. Viszont FullTilten a kis számokat nem szeretem a 15 colos monitoron 4 asztalon...
Grat az itm-ekhez! Csak leszel még a legjobbik végén is! GL hozzá :-)

Tuzson írta...

Azon leszek manó:)

Tuzson írta...

Apropó: milyen ninja?

Branermajszter írta...

Be lehet állitani az optionsban hogy ne keljen külön klikkelgetni ,asszem a multitabling vagy valami ilyesmi

Amanoba írta...

Hú, azt majd megnézem... Végülis még csak 4 éve játszom PS-en, ideje ilyesmit megtudni :-))))

Rikk írta...

Sziasztok!

Amanoba: itt tudod megváltoztatni:
Options/Advanced Multi-Table Options/Single-Click Table Activation

Tuzson írta...

kösz rikk:)