2012. február 24., péntek

9 és fél óra

Mármint ennyi időbe telt, míg átverekedtem magam több, mint 500 playán a WBCOOP Event 1-en. Sajnos az orosz csávó mákostésztát zabált az tuti, így be kellett érnem a 3. hellyel. Már a vrseny elején, délután 4-kor egy asztalnál ültem vele sokáig. Ott látszott, hogy a PS igen bőkezűen osztja neki a 2-3-4 outokat és persze rendre a riverre. Bár az FT-n nagyon legyengült, de ez csupán egy pillanatnyi rövidzárlat volt az RNG-ben, rögtön vissza is jött, miután 4-5 BB-ből képes volt limpelni és kapta is rendre a két párokat. Én 21 főnél lettem CL, majd az FT-n short, aztán újra CL. De sajna orosz barátunk kétszer levágott 3 főnél: egyszer riverig adta a pot betet sorhúzóval, ami le is esett neki, majd a lyuksorára állt bele a turn, ahogy az ilyenkor lenni szokott.
De legalább tavaly október vége óta megint odaértem egy FT-re és ez a fontos. Önbizalomnövelőnek nagyon jót tett, gyúrok is rá majd hétvégén:) Csak az a baj, hogy aludtam cirka 3 órát, így most leginkább egy felmosórongyra hajazok, de estére azért összelapátolom magam. Ma délután HL/Omaha, este meg Shotout lesz. Mellette meg mennek a szokásos versenyek majd, már ha fent bírok maradni.


A ranglistán is ott figyelek:) Kár, hogy nem a top 3-ban...
GL nekem.

Nincsenek megjegyzések: