2007. április 9., hétfő

Éljen a Húsvét, vivát sonka-torma-tojás!!!

Hát ez is eltelt... Ádám fiunk hogy milyen jól néz ki öltönyben!!! Biz' isten, ha 10 hónapos csajszi lennék, tuti belezúgok.

Szóval, mint sokan mások, mi is jártuk a rokonságot egész nap. Ettünk finomakat, ittunk is ezt-azt, Ádám meg rácsodálkozott szépen mindenre. De milyen jó volt, hogy most épp kifogtuk ezt a szép időt. Volt már, hogy pár fokban, zuhogó esőben caplattuk végig a locsolkodást. Mondjuk gyerekkoromban még élveztem is, azóta persze ez már nemigen hoz lázba, de fiacskámmal ismét öröm volt végiglátogatni néhány közelebbi rokont.

Pókerügyileg szinte semmi említésre méltó dolog nem történt az utóbbi napokban. Neten alig játszottam, össze-vissza tán 2-3 órát. Azt is ringen a Titanon, de 0-ban ki is ültem. Először nagy soromat verte full (-1 beülő), majd AA-omra gondolta úgy egy fish, hogy allin kell mennie a QKo-al... Floppolt 2 párt, már azt hittem tuti bukó ez is, de riverre szépen leadta nekem a sort. He-he, amit elvett fél órával előtte, azt most szépen visszaadta. Na, itt gondoltam, hogy akkor mára ennyi és szépen le is léptem.

Viszont szombaton élőben nyomtam. 5000 beugró, 5 versenyből álló sorozat. Kb. fél óra után ki is pottyantam. JK nagyvak, 2-en jöttek. Flop: 76J, emelek 4BB-t, egy adja. Turn x, emelek, ő adja. River A, csekkolok, ő is, majd mutatja az AJ-t! Szépen megjátszotta mi??? A végem viszont az jelentette, hogy szintén JK-ra a flopban ott a K (preflop emeltem 6BB-t, mert ss voltam, gondoltam vakot lopok), allin megyek, amit 33-al ad egy lúzer!!! Riverre persze lejött a 3-asa... (Lehet tudott valamit, én viszont szépen kiestem.)

Annyi baj legyen, beültem egy SNG-re, 2000 beugró, 9-en vagyunk. Első 2 fizet. Nem ragozom, jól játszottam (ÉS MEGJÖTT AZ ELSŐ PÓKEREM ÉLŐBEN!!!), a HU-t nem nyomtuk le, elfeleztük a zsét.

Aztán még nyomtam 3/4 óra cash gamet, NL5000-en. 5000-el ültem be, és mire indultam haza 8000-et fizettettem ki. Így összességében nem is volt olyan rossz szórakozás az este. Azt hiszem, hogy gyakrabban kellene lemennem ringezni, ezek ellen igen jó órabérem lenne. Csak az a baj, hogy ritkán nyomnak ringet, nekem meg így sem túl sok időm van élőben játszani.

A grand mastersben a múltkori 3. hellyel végülis feljöttem a 7. helyre, végre megküldték emilben az állást. A 2.-tól mindössze 15 ponttal vagyok lemaradva, ami gyakorlatilag egyenlő a nullával. Hétvégén újabb forduló, igyekszem megint FT-n végezni.

És még valami: köszi Vik, hogy 1 héttel eltoltad a tanodás talit, ez így már nekünk is jó lesz. (Persze csak, ha a párom is jöhet. Remélem nem lesz gopnd, hogy ketten mennénk, macséknál is olyan szuperül éreztük magunkat.)

Most lépek, holnap sajna ismét meló, csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: