2007. április 13., péntek

Hát hol is kezdjem...

Hát hol is kezdjem...

Először is gratula macs!!! Szép győzelem!

Másodszor: tegnap sikerült megnyernem a Titanon a Flopos buy-in-es versenyt, ami 67 dolcsit hozott a konyhára. Végre nyertem egy versenyt a neten is!!! Közben az OPHU versenyen 4. lettem (nemigen tudtam figyelni rá, a flopos versenyen épp a HU ment), ez 12,30-at jelentett. Szóval tegnap igen szép napot zártam...

Viszont a ma este katasztrófális: amit adott tegnap a Titan, azt ma szépen elvette: -30 dolcsi (3 beülő) ringen, ehhez jött még az Empire-en -8 dolcsi.

1. AJ-val emelek preflop, T7 adja, flösshúzója van, emelek flopon az A páromra 3 potnyit, ő persze adja. Turn semleges, emelek 2 potnyit, azt is adja: riverre flösse lett.

2. 77-el limpelek: flopban setem van: gondoltam nem játszom slowplayt, emelek 3 potnyit, 1 adja, riverre flösse lett: - 1 beülő...

3. AJ-val emelek 3 BB-t, floppolok egy nagysort, emelek 5!!! potnyit, ellen adja. Turn Q, allin megyek, ő adja, river: K, fullja lett K9!!!-re!!!!!! (-1 beülő...)

4. 23-al nagyvak vagyok: flop 235, emelek 5 potnyit, ellen adja: 5-ös pár volt nála...


Szóval ez egyszerűen vicc, ami ma ment, kb. 40 dolcsi mínusz (ilyen szar szériám még sosem volt). Végiggondolva a partikat, nagyot nem hibáztam sehol, ellen bemákolta a riverre a tuti lapot (talán a 2 páromat kellett volna elhajítani a sunyiba...)

Szóval, amit nyertem tegnap, annak 2/3-át ma sikerült 2 óra játék alatt elbuknom. Ha még egy ilyen estém lesz, biz' isten szedem a sátorfámat és elmegyek kapálni...

Most lépek, Ádámka éhes, inkább vele foglalkozom, az legalább megnyugtat...

Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: