2007. május 1., kedd

Sorry, kedves naplóm!!! Igen hanyagoltalak az elmúlt hetekben...

Ennek több oka is volt:

1. Keveset játszottam neten, élőben is 2-szer az utolsó jelentkezésem óta.
2. Ádám pénteken volt 1 éves!!! (Boldog szülinapot így utólag is neki!) és az utóbbi időben lefoglalta minden szabadidőmet. Andika meg épp vizsgáira készül, úgyhogy kicsit többet kellet a fiacskánkkal foglalkoznom.

De a lényeg, hogy újra itt vagyok.

Először is gratula macsnak!!!, szép hónapot zártál. Csak így tovább és lassan Vik nyomdokaiba lépsz.

De lássuk, mi is történt, mióta így eltűntem. Befizettem a Bodogra 50 dolcsit, most ott is nyomom NL10-en. (Bár ez túlzás, épp csak, hogy tettem egy-két próbát.) Gyakorlatilag stagnálok az összesített bankrollomat tekintve, kb. 500 dolcsi lehet az össz zsém. A napokban megcsinálom az összesítést, én is kíváncsi vagyok, hogy is állok pontosan. (Bár vezetem füzetben is, de azt is hanyagoltam egy kicsit...)

Az élő viszont kifejezetten jól megy (gyúrok az FHM-re rendesen!).

2 hete 12. lettem, ami ugyan nem nagy dicsőség, de a kapott pontokkal feljöttem a 6. helyre összesítésben. Ez volt a 8. forduló és kb. 60 ember gyűjtött már pontot, úgyhogy ezzel már elégedett lehetnék... De én koránt sem vagyok az.
Szombaton ismét forduló volt, ahol viszont (már megint) 2. lettem, így viszont már dobogós helyen állok, 3. vagyok momentán.

Az viszont, hogy ezt hogyan sikerült elérnem, az tényleg nem semmi volt:

Néhány érdekes leosztás:

Ugyebár 1000 induló zseton, kb. 800-am van még, mikor KV-on JT-et kapok. Bemegyek, floppon JQx. Emelek, Ramcsi barátom adja. Turnre már sorhúzóm is van, emelek hát, azt is adja. Riverre a T-el sorom lett, de sajna neki is, így feleztünk.
Ami ennél sokkal szebb volt: NV-on Q8, flop x8Q. Emelek 3 potnyit (2 párral agresszív kismalacra váltok, túl sokszor szoptam már velük...), egyvalaki adja. Turn: Q -de jó, fullom van, gondoltam egy minraiset még nyílván megad: ő visszaemel ugyanannyit, akkor én persze call. River semleges, ő emel, én vissza allin: adja. Szerintetek mi volt nála???- hát persze, hogy Q8. Ezt is feleztük.
Itt jegyeztem meg, hogy valszeg ez nem az én napom lesz, mire Ramcsi (ő a klub elnök) itt először biztosított róla (az este folyamán ezt még párszor megismételve), hogy tuti én leszek a befutó...

(Ramcsinak az este folyamán 5!!! db. felezése volt, ami szerintem új világcsúcs egy versenyt tekintve.)

Ott tartunk, hogy van kb. 700 zsetonom (30/60-nál), amikor megjön az este legjobb lapja kézbe: AKs-et kapok. Valaki emel 200-ig, akkor mondom allin, ha bejön maradok, ha nem, akkor megyek cash game-ezni. Kicsit ugyan gondolkodott az ellen, de megadta 77-el!!??, ami ugyan 50-50% kb., de erre nem tennék fel egy versenyt... Viszont a flopot látva igaza volt: 76A. Na itt álltam fel, hogy ezt a setet én már tuti nem verem meg- de ezt szerencsémre elhamarkodtam egy kicsit: turn A (itt már fullja volt- én meg készülődtem a másik asztalhoz), river 6!!! Ha ezt valaki meséli nekem, tuti nem hiszem el, én viszont ezzel feldupláztam.

Nem ragozom túl a dolgot: az FT-re átlag zsetonnal érkeztem. Szünet után egymás után 2-szer kaptam AQ-t, amivel allin menve gyűjtöttem 2X900-at, így ellégé megerősödve játszhattam a saját játékomat. AJs-el kiejtettem egy embert, így máris CL voltam. A HU-ba Ramcsival kerültünk, amit sajna egy oltári bed beattel sikeresen elbuktam... AT-el allin mentem, amit QT-el (!!!) fogadott. Persze, hogy riverre jött a Q, így már megint nem sikerült megnyernem, ismét 2. lettem.

Egy kicsit még beültem cash game-re, de mikor az AA-om elbukott egy Jx ellen (aholis flopban egy darab J-t látva allin ment a srác, én meg persze adtam, turnre megjött a 2. J-ja), azt gondoltam, hogy ez az 5000 mínusz talán elég is lesz mára... De csak visszaültem még egy beülővel és egy óra feszes játékkal sikerült +1500-al kiszállnom. Így az este +22K lett, amit tegnap gyorsan el is költöttünk Andival: vettem egy NIKE melegítőt, csak hogy legyen némi látszata is a pókernek- igazán jól esett a dolog...

Még egy valami, aztán lépek játszani egy kicsit: Andinak megvolt ma az első ROYAL Flushe!!! Igaz, hogy 5 lapos cserélgetős pókeren, de ez akkor se semmi. Nekem speciel még sosem volt, úgyhogy gratula neki ezúton is!!!

Az FHM-et meg már nagyon várom, remélem jól fogunk szerepelni.

Addig is szia naplóm: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: