2007. május 12., szombat

Szia naplóm!

Most értem haza a 10. forduló után és ismét sikerült elcsípnem a 2. helyet...

Ezt egyszerűen nem hiszem el, hogy nem tudom megnyerni a HU-t...

10 verseny alatt harmadszor lettem második (+ 1-szer harmadik). Ma igen jól ment a játék, a döntő asztalra úgy kerültem, hogy nekem volt 16k-m, a többi 6-nak, meg szumma 10k-ja. A HU-ban is 2/1 volt a javamra és onnan tulajdonképpen simán kikaptam... Egyszerűen nem tudok a HU-ban úgy játszani, hogy az kifizetődő legyen (mármint nekem). Nem is tudom, hogy mi lesz velem az FHM-en, tuti bukta lesz, ha eljutok a döntőig... (Bár már csak ott tartranánk).

A lényeg, hogy félúton (20 fordulós a verseny) 2. helyen állok, ami igen szép eredmény (legalábbis szerintem...). 2 hetente van forduló, átlag 35-40 fővel és a mai napig több, mint 60 ember szerzett pontot, ami minden fordulóban az első 20 versenyzőnek jár. Egyet sajnálok igazán, hogy első még sosem tudtam lenni... Egyszerűen nem tudom, hogy mit kellene máshogy csinálnom a HU-ban, hogy nyerni tudjak. Hiába vagyok hiper agrasszív, hiába játszom, amit szerintem az ellen játéka megkíván- mindig kikapok. Az össz nyereményt- és a helyezést tekintve jól állok, de hiányzik nagyon egy első hely... Főleg úgy, hogy most épp 2-szer egymás után lettem második.

Más.

Andika ma elkezdett NL20-on játszani az i4-on, 5 lapos pókert (ez a kedvence). Igen jól ment neki mindaddig, míg a 8-as pókerja el nem vérzett egy A póker ellen... Ez azért nem semmi.

Lassan tényleg összeadom a bankrollom, de mostanában tényleg nagyon keveset ülök a gép előtt: hetente ha 3-4 órát tudok összesen játszani, sokat mondok. Andikám meg most vizsgázott a héten, úgyhogy még kevesebb idő jutott a pókerre. Nem baj, majd az FHM-en bepótolom. Megyünk Siófokra bulizni (de jó lenne...)!

Most lépek, a következő jelentkezésig is mindenkinek tuti lapokat!

Tuzson

Nincsenek megjegyzések: