2007. május 29., kedd

----OPEN

Egy kis intermezzo:

Végre játszhatok, ma elindultam a Bodog taligán. 38-an vagyunk, jól állok, mikor paff: kikapcsolt a masinám... Egy cseppet felhúztam magam, mert várnom kellett kb. negyed órát, mire ő is úgy gondolta, hogy ad még egy esélyt.

Ez ki is tartott addig, míg 12-en nem maradtunk, én meg egész jól állok. Akkor aztán ez a szar megintcsak sleep üzemmódba tette magát. Hát most aztán már káromkodtam is egy egészségeset (hogy ebből mit fog Ádámka levenni, fogalmam nincs).

Újabb negyed óra pauza, mire jöhetettt a harmadik felvonás: 560 zsetonra értem vissza, 8-an vagyunk még. 2 all-int viszek, a 3.-at bukom- és ennyi...

Egy eldöntendő kérdés a nagyérdeműhöz:

a. Fogjam meg a gépet és dobjam ki a 6.-ról vagy
b. Igyak még egy sört és térjek vissza az előző ponthoz???

----CLOSE

Nincsenek megjegyzések: