2007. május 31., csütörtök

FHM

Tehát a szünet előtti utolsó leosztás: AQ kézben, 2-en limpelnek 100 BB-nél (350 a potban), én meg nyomom az allint: 750-em volt kb. Dobta mindenki, úgyhogy a szünetre kezdő chipel mentem.

Ez a nap se indult rosszul, ha jól emlékszem, szünetben még mindenki partiban volt. Aztán jött a második kör. Lapom továbbra se nagyon volt, de itt kénytelen voltam elkezdeni az agresszív játékomat: a vakok kezdtek vészesen emelkedni. Sikerült kiszórnom egy ellent, meg lopni néhány vakot, úgyhogy a pozícióm kezdett normalizálódni. Blondy kolléga ellenben úgy döntött, hogy ismét leissza magát a sárga földig verseny közben, hátha úgy jobban megy neki a játék. Ezzel semmi baj nem is lenne, csakhogy az alkoholszintel egyenes arányban csökkenektek a szövegelései között eltelt pauzák- vagyis gyakorlatilag egyfolytában dumált. Volt egy csajszi az asztalnál azt fűzte minduntalan, meg rászállt még 2 csávóra is, akiket gyengének titulált. Engem kihagyott a partiból, sőt: agresszív játékomat dícsérvén többször megnyilatkozott, hogy az asztalnál én volnék a legjobb játékos... Nem is igen kerültünk csatába, ha én mentem mindig dobta a lapjait. Kiejtett vagy 2 ellent, én meg a short stacket: kisvakként 94-re ráemeltem ami még maradt neki: kb 3,5 BB-t. 5-6 kör alatt ez volt a 3. lopásom tőle (illetve ez lett volna- az előző kettőnél még lapom is volt hozzá), most azonban hosszas gondolkodás után - minden mindegy alapon- megadta T2-vel. Jött a 9-esem, úgyhogy ágyő: itt maradtunk 5-en.

És itt jött el a bad beat sorozatom: Másik ss emel 1BB-t, én meg nyomom az allint QQ-val, hogy 2-en maradjunk: célom elérem, mire mutatja a JJ-t. Természetesen jött neki a J, úgyhogy egyet szépen felhoztam. Következő körben az aktuális ss emel: 88-al mondom az allint, az előző szitut ismételvén. Természetesen ismét 2-en maradtunk: K4o-ra flösse lett a 4-el... Blondy mondja a magáét rendesen- pechszéria, 80/20, 70/30 meg ilyenek, de majdcsak megfordul.

Itt jegyzem meg, hogy 2-en uraltuk az asztalt, viszont az albis gyerekkel többször eldobatták az Ax-et, ha ráemeltek. Kb. 5-ször mutatott A-t egy komolyabb emelésre, mikor már csak 2-en maradtak volna.

Lényeg: 4-en vagyunk még az asztalnál, mikor A9s-et kapok nagyvakon. Itt volt kb. 200/400 a vak, nekem meg volt úgy 2000-em. Blondy sokadszorra vakot akar lopni, azaz nyomja az allint CL-ként. Tudtam, hogy preflop nála is jobb vagyok, mint az előző két esetben: megadom, mire mutatja az A3o-ot. Turnig jó vagyok, de a riveren érkező 3-as megpecsételi a sorsomat: 4.-nek búcsúzok az asztaltól az ellenek gratulációjától övezve. Én azonban ezt a napot tudtam a legnehezebben feldolgozni, tartott kb. 10 percig, mire lenyugodtam. Jól játszottam, utólag végiggondolva sem találtam nagy hibát a játékomban, de ez a 3 leosztás kicseszett velem.

Innentől hajnalig ment a szurkolás a többieknek: sokan leírták már, de ezúton gratulálnék mindenkinek én is- összességében az elődöntőnél nagyobb össz pontszámmal, viszont csak a 3. helyen- de bemasíroztunk a döntőbe.

Hajnalban aztán szépen eltettük magunkat csicsikálni, próbáltuk kipihenni magunkat- persze nem sok sikerrel...


folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések: