2007. október 5., péntek

Kedves naplóm!

Most, hogy az elmúlt 3 hónapban szabotázs áldozata lettél, gondolkodtam a dolgon és arra az elhatározásra jutottam, hogy kapsz még egy esélyt az élett?l...

Ezen id?szak történései valszeg a feledés homályába vesztek, de sebaj! Végülis nem történt semmi eget renget?, azért címszavakban a lényeg:

- 3. lettem a dunaújvárosi (mez?falvai) deepstack versenyen, aminek igazán örültem. Viszont:
- a múlt hétvégin 20.-ként búcsúzni voltam kénytelen, a vecsési tárgynyereményesr?l is kizúgtam egy KK-val, az FHM-en lapsivatag, a neten is szopatott egy héten át a ledbroki...
Lényegében ott tartok, hogy most vagy két hét pihi, kártya semmi. Ádám kisfiunk úgysem hagy játszani, ketten is kevesek vagyunk néha, hogy lefoglaljuk a kis örökmozgót

Jöv? hétvégén lesz a 20. (utolsó) forduló a városi bajnokságban, aholis a 3. helyen leledzem éppen a pontversenyben, aztán jöhet a 12-es dönt?. Remélem egy kupát sikerül elhoznom a végén.

A talit pediglen (mint gondolom sokan mások) nagyon várjuk már Andimmal Tuti jó buli lesz, meg persze végre újra lehet kukkolni macsekéktól a szemközti lakók intim szféráit

Most lépek is, elvégre dolgozni is illik egy kicsit

Nincsenek megjegyzések: