2007. október 29., hétfő

Tali

Hát az élet úgy hozta, hogy mégiscsak sikerült leérni az első napra. Okításhoz már nem sok kedvem volt, beültünk hát Andimmal játszani egy kicsit- aki veszt sütit eszik alapon. Jót szórakoztunk, de Gergő barátom allin megadása a flopon 3. párral, runner-runner flössel betette a kaput... Persze színe lett, én meg felmentem körülnézni. Jó pár ismeretlen arcot láttam, 4 asztalon ment az okítás: azért ha hamarabb érkezünk szívesen beültem volna valahova.

Jött aztán a díjkiosztó Vik vezérletével. A 100 db-os zsetonkupac jó lesz ha épp nyaralni megyünk valahova, legalább nem kell a nagy bőröndöt cipelni...

Egy dolgot nem értettem igazából a nagy "itt a labda, hol a gazdája?" című össznépi játszóházban, jelesül: hogy mi volt az a vezérfonal, ami alapján a elmúlt egy éves pályafutása alatt valaki kiérdemelhette, hogy tanodanyu név szerint megemlítse és hozzávágjon némi 2 pálcás vásárfiát
Merthogy macs, csabi, zed és még néhány- általam is igen nagyrabecsült- flopos kiérdemelt egy "köszönömöt" azt még értem. De! A "köszönöm, hogy vagy", meg "de jó, hogy írogatsz" kategória az én olvasatomban semmit nem jelent. Volna itt egy pár ember még, aki tett- és tesz is- valamit a flopért, a társaságért, akiknek- gondolom- egy köszönöm is elég lett volna

Ez természetesen csak saját vélemény, a vátozás jogát pediglen fenntartom.

Egész addig, míg- sokadik próbálkozásra- végre sikerülvén rádumálni a tisztelt publikumot egy "jáccunk horse-t, de jó is lesz" játszóházi mulatságra, igen jó hangulat leledzett a klubban, de ez már nekem sajna sok volt...
Sajna haza kellett jönnünk, mert ha maradunk még, akkor reggel másnapos buksival kell hazavezetnem, így meg néhány sörrel a bendőben voltam kénytelen abszolválni a Vecsés-Dunaújváros szupermaratont. Képességeim persze messze elegendőnek voltak a táv lekűzdésére, de amire számítottam most is bejött: Ercsinél lemeszeltek a zsaruk. És mint múltkor szerencsére most sem kellett fújnom, hál istennek a közeg nem volt túlbúzgó...

A vasárnapi versenyt sajna ki kellett hagynunk, ezúton is gratulálok mindenkinek, aki megérdemli!

Viknek, macsnak pedig köszönöm a talit, remélem legközelebb elejétől-végéig ott tudunk lenni

Nincsenek megjegyzések: