2007. november 5., hétfő

4 napos hosszú hétvége- hát tényleg elég hosszúra sikeredett

Kezdődött csütörtökön, mikoris zozo barátunk megérkezett hozzánk, hogy együtt próbálkozzunk a deepstack satelittel. Mivel én hamar elvéreztem volt idő zozo bácsi játékán elmélkedni. Persze a szokásos söröcskék megtették a hatást: zozo végül cl-ként megszerezte a szabadkártyát a szombati versenyre. Mivel így alakult a dolog, pénteken lazíthattunk egy kicsit, zozo ugyanis természetesen nem utazott haza. Pénteken ebédeltünk egy finomat, délután gyerkőclátogatás anyóséknál, este meg néztünk egy filmet. Közben elindult a Titan 300 dolcsis verseny, amin végül 4. lettem, de ami szebb volt: zozot behoztuk 15.-nek sitouton, ami hozott neki 7,5 dollárt a konyhára.

A szombati maratoni versenyhez valahogy nem volt hangulatom, inkább Ádámmal töltöttük a délelőttöt, majd délután leugrottunk Andimmal kicsit cg-zni. Nagyon örülök, hogy ennyi floppos eljön (mostmár ez lassan hagyomány lesz) mostanság ezekre a versenyekre, csak macs, csabi, Gergő hiányzott az összképhez (meg manóék, akik egyszer nagyon régen megígérték, hogy jönnek, de azóta sem jött még össze).

Szóval beültünk Andimmal először egy sng-re, amit sikeresen abszolválam: megnyertem ahogy az illik. Andi nagyon csúnyán esett ki, ha jól emlékszem floppon J setje volt, de ellennek lejött riverre a sor. Nosza, akkor cg: tök jól éreztem magam, Andim megnégyszerezte a fél beülőjét, én meg megdupláztam zárórára a teljes beülőmet. Egy durva parti volt csak, ahol nagyot szívtam: a szokásos történet- AA-al szoptam flösshúzó ellen allinben. Összességében nem panaszkodom, Andika egyre ügyesebben játszik, lehet gyakrabban kellene élőben játszanunk.

Hajnali fél 4-kor sikerült is ágyba keveredni, aztán tegnap meg hulla fáradtan irány Vecsés a csapatverseny. Útközben az outletben elköltöttük az előző napi nyereményt, Ádámnak vettünk egy atkó melcsit, meg egy baromi vagány nike cipőt: halál jól állnak neki ezek a cuccok. Egyébként tiszta döbbenet, hogy ezek a rucik olcsóbbak, mint a noname ruhák a gyerekboltokban, ez meg azért mégiscsak minőség...

Akkor Vecsés:

Kezdem a végéről. 57 ponttal kb. az 5.-6. helyre sikerült beesnünk, ami 11 csapatból nem olyan rossz. Átlag 4. hely 9 fős asztalokon. Csak amiatt nem lett jobb, hogy kellett volna a 3 db. 3. helyből legalább 2 HU és akkor a 4. hely tuti megvan. De sebaj, ez most így sikerült. Andika hozta a 4. helyet az asztalánál, én meg 3.-ként pottyantam ki, mikor már minden asztalon vagy rég vége volt a versenynek, vagy már rég ment a HU. Iszonyú asztalhoz kerültem: egy fisht leszámítva átlagos playák voltak, meg volt 2 jó játékos: egyik Mitya barátom, aki az újvárosi csapat erősségének bizonyult, meg balomon ült Vitézy Peti. Ennek igazán örültem, mert kíváncsi voltam hogy játszik. Végülis volt pár jó handje, de egy AA gyönyörű megjátszásán kívül nem láttam tőle sokat. KV-ból eldobattam vele a KJ-t is KT-el, ennek spec. örültem. Meg aztán én lettem a veszte is: NV-on A4s, ő kényszer allin 26-ig UTG-ből 26k-val 5000/10000-nél, én persze 100k-ból call és jött 2db A is. A lényeg: jól ment a játék, kaptam is dícséretet többektől a játék folyamán (na ilyen se volt még
Nem írom le a handeket, de tényleg meg vagyok elégedve a játékommal. Jó readjeim voltak, jókor dobtam, szépen mentr az agresszív játék. 5 között uraltam az asztalt vagy 1,5 órán keresztül, meg a végén behívott 2 allinemnél is jobb voltam az ellennél, de lejött nekik sajna, így végülis 3. lettem.

Sikerült ágyba keveredni fél 1 felé, alvás szinte semmi, mert hazafelé telezabáltam magam Battán a törzshelyen, most meg mint a zombi püfölöm a klaviatúrát. Dolgozni nincs kedvem, de még csak hétfő lévén lassan fel kellene venni a ritmust valahogy.

Zozo bácsi! Remélem jól érezted magad kár, hogy a verseny most nem jött össze, de idén lesz még egy hasonló, azon én is elindulok majd.

Hétvégén meg Go West, megyek és megynyerem a beülőt

Nincsenek megjegyzések: