2007. november 23., péntek

Viva Dunaújváros!

Tegnap átugrottunk kis családommal a bátyámhoz, lévén már vagy 5 napos a kisfiuk (merthogy megszületett Soma
De hogy milyen kis aranyos ez a csöppség... 50 centivel, meg 2700 g-al született. Ádám fiunk se volt egy óüriás bébi, de Soma mint egy kis béka Olyan pici, viszont nagyon gyönyörű.

Este beültem az Expekten a magyar versenyre. 58 induló, fejenként 0,5 dodóért és 500 dolcsi garantált. Megkaptam jobbomra Selindeket, akinek a játékát jó volt látni. Persze gyorsan nyílttá tettem a számára, hogy tőlem ne negyon rabolgasson: egy 4BB-s emelésére, amit osztóból nyomott kapott egy visszaemelést (AKs), mire el is dobta... Na, innentől kezdve FT-ig már csak vagy megadott, vagy allint tolt rám. Sikerült is kiejtenem, asszem 9. lett: szintén AK-val fogadtam el az allin-jét, amit 300/600-nál tolt kb. 3000-el. AT-e nem volt elég... Szóval jól ment a játék, be is kerültem FT-re, ahol már 500/1000- volt a vak. 7-en voltunk, mikor KK-t kaptam Cutoff-ból. Gondoltam evvel allinre kellene hívni vkit, úgyhogy a 8000-ből emeltem 4000-ig. Nagyvak 12000-el visszatolta az allint: legyen hát. Vagy kisebb pp, vagy Ax. Mutatja a 66-ot, mondom de jó- 2 outtal nem sokra megy, nekem meg ezzel szinte garantált a HU. De persze jött a flopban a 6-os, így 7.-ként búcsúztam, ami 21 dodó volt. Sajnáltam egy kicsit, mert tényleg jól és összeszedetten játszottam (meg végre Andika is ott ült mellettem mint régen az őskorban, mikor nagy csaták folytak, hogy ki játszon éppen). Sebaj, majd legközelebb szépen megnyerem (bár mostanság nagy pp-kkel esek ki mindenhonnan, 2 vagy 3 outtal vernek le rendre).

Tegnap megyitott a házunkban Dunaújváros első igazi pókerterme.
Tök buli, csak lebattyogok 6 emeletet és már mehet is a játék
Még ugyan nem csekkoltam le a helyet, de nagyon jókat hallottam róla. Talán most hétvégén sikerül lemenni egy kicsit játszani, hiányzik már az élő feeling.

Macsnak meg ezúton is köszönöm a segítséget (meg neked is Mike)! A mogyis milkát nem felejtem ám el

Nincsenek megjegyzések: