2007. december 5., szerda

Macs megkapta a mogyis milkát...

Én meg keveset játszom. Andival szombaton élő cg, végül + fél beülő. 2 QQ-mal szoptam rendesen. A legszebb: preflop emelek 7BB-t, 2-en adják. Flop 89T. Hátul ülök, jó a pozíció: első emel 700-at, másik adja. Mondom az elsőnél van egy 8 vagy 9, a másiknak flösshúzó. Emelek 3000-ig, erre adják mindketten. Turn: K, első emel 1000-et, másik adja (nem jött a szín), én emelek 4000-ig, csak nem K-al lett 2 párja. De adja mindkettő, river 8. Első allin 1200-al (!!!), másik dob (jaja, nem jött a flöss), nekem meg már adni kellett. Mutatja a K8o-ot. Nem tudom floppon mennyiért lett volna hajlandó eldobni...

A másik hasonló: 2 leosztás múlva ismét QQ. Emelek 12BB-t(!!!), mondom erre már csak nem jönnek szeméttel. 2-en adják, az egyiknél nem sokkal több van. Nemtom miért nem tolt allint preflop, de ő tudja. Flop 5TK. Első csekk, én csekk, ss csekk. Turn J, első ember allin 6000-el: paff. Nem rossz playa, mondom AJ-a van és mivel mögöttem még bekerül kb. 2000 meg van 10 outom némi gondolkodás után adom. River x, ellen mutatja a KTo-ot...

Még egy parti egy f.sz ellen: nálam KK, preflop 1500-ig emelek, jobbra ülő fish adja. (ok, Ax van nála) Flop 257 szivárvány. Ember csekk, én 5000, adja. Turn 9. Csekk én allin 6400, ember agyal ezerrel, majd mutatja az A9o-ot. Kidobják a rivert: A!!!, ellen meg hangosan káromkodik.... Szép parti mondhatom.

Végül jól éreztük magunkat, Andim duplázott, nekem is jött egy kevés. Eleddig az élő cg elég jól megy mindkettőnknek, mínusz még nem is nagyon volt (talán Andinak egyszer).
Neten nem sok, esténként egy gyors SNG. Ádám minden időnket lefoglalja.

Ma pl. este jön a Mikulás Tuzson személyében. Megvan a ruci is, szerintem Ádám meglát és rámmutatva csak annyit mond: Apaaaa!

Nincsenek megjegyzések: