2007. december 10., hétfő

Óriási gratula Andikámnak a 2. helyért!!!

Persze jobban örültünk volna a laptopnak, de így sem rossz. Mivel a döntő is gambling szagúra sikeredett, ez óriási eredmény ilyen playák között. Ugyanúgy 10k kezdő zseton (!!!), 100/200, 200/400, 400/800, 600/1200 vakok, 20 perces vakszintek. 1 rebuy, 1 addon. Végre én is FT-re kerültem, de 10k-s nagyvaknál 70k-val nem sikerült vakot lopnom, nagyvaknál AK-t találtam...

Viszont beültem cg-re, eez azért jól ment. 4 óra játék után 20-ból 80k-n állok, de az utolsó leosztásban szoptam 15-öt... AQ-val emelek preflop, Dani adja, flop Q magas. Emelek potot, mire vissza allin még 10-el. Adtam, mert tuti jobb voltam: nála QT, riverre leesett a sora.

Szombaton is lementünk cg-re. -5k lett a vége, ez az első mínuszos estém. Szoptam egy beülőt T6-al. 7 limp, BB vagyok, flop T62 szivárvány Emelek 1500-at, egy adja. Turn x, emelek 3000-et, adja., River 8, emelek 3000-et, vissza allin- anyád... Nem tudtam eldobni, lejött a lyuksora. Aztán dupláztam 30k-val: 88-al bemegyek, flop set, két szín. Emelek 15k-t(!!), egy adja, turn x, mondom allin, adja és mutatja az AA-t... A szokásos AA limp.. He-he. Végülis 5 óra játék és sajna nekem (se) volt lapom, hogy megkopasszam az embereket. Pedig olyan szép (?) játék folyt, ahogy Andim leírta már. Sebaj, majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: