2007. november 12., hétfő

Hát ez finoman szólva is siralmas volt

Kiestem kb. 28.-nak. De nem is ez fájt hanem, hogy a szünet után átültettek az 1-es asztalra éppen oda, ahonnan nem sokkal azelőtt macs kiesett (már a szokásosnak mondható JJ vs AA-al). Eddig legalább volt összesen 4 db!!! játszható lapom, na ezek után 1 sem... A legjobb lapom egy T5o volt. Aztán vakon betoltam az óriási sztekkemet (2,5BB), majd mutatásnál azért csak megnéztem a 45o-ot. Hát nem volt elég.

Egyszer kaptam igaz egy 88-at, amire már toltam is az allint, ekkor még volt kb. 1600-am (400-as vaknál), de persze rossz osztás miatt beszedték a lapokat. Szal csak azért láttam egy értelmes lapot, mert azt se én kaptam volna eredetileg

Ilyen a póker... Szokták mondani. És sajna tényleg: csinálhatsz bármit, ha semmi lapod nincsen órákon keresztül, akkor vége. Volt már egy pár ilyen versenyem, hát nem egy leányálom ott ülni és nézni a monster lapokkal játszó playákat, akik viszik a nagy potokat, meg mákolnak minden szarral és csak gyűlik, csak gyűlik, nálad meg egyszerűen a nagy semmi. Jó lenne végre, ha valami megint összejönne, mert az első deep stack torna óta a versenyeken ez megy. Nemtom idén lesz-e még egyáltalán valami élő verseny amin elindulok, talán Ramcsi csinál még egy tornát. Jó lenne, mert azért hiányzik az élő feeling.

Macs, nektek meg köszi a szállást! A pizzától még este is dugig voltam...

Nincsenek megjegyzések: