2007. november 19., hétfő

...

A sat. freerollról inkább nem írnék semmit, csak a szokásos: 60k-m van 2000-es vaknál és 2 leosztásban elbukok... Boosternek és Rikknek köszönhetem, mindkét leosztásban szerintem rossz döntéseket hoztak, de hát ez van.

Tegnap elindultam az Expekten a mai 10k-s verseny satján. 12 induló, 5 garantált hely, úgyhogy nem kellett nagyon kaparni. 9-en vagyunk, 200-as vaknál van 7k-m, azaz sitouton is tuti megvan a hely. Erre mit csinálok???? Hát persze hogy kiesek. Fel tudtam volna robbanni. KK-t kapok UTG-ből, emelek 1000-ig, utánam 2-vel ember 6k-val ücsörögve megadja, többiek dobnak. Fasza, gondolom Ax-e van, vagy pp-je. AA nem valószínű, arra visszaemel. Flop:275 szivárvány. Ok!!! TT, JJ, QQ és Ax ellen király vagyok, de nem adok lapot neki -gondoltam, tehát allin. Erre auto call és mutatja a 77-et! Paff neki, maradt 800-am, ki is estem hamar. Ennyire már régen basztam el valamit, bár ez mostanában sajna előfordult párszor, hogy rossz, illetve nem a legjobb döntésem következményeként elszálltam mint a győzelmi zászló. Vajon miért nem tudok ülni a seggemen és becsorogni az 5-be?

Az egész pediglen úgy kezdődött, hogy -mint bizonyára mindenki tudja- Zed barátom megnyerte a szlovák 10k-s versenyt, mire Bendundi írta, hogy épp ma lesz a magyar. Az Expekten nem lévén pénzem- illetve 50 centem leledzett ott még az őskorból-, gondoltam betolok 40 dolcsit és befizetek. De mivel nem volt elég zsém MB-n, ezért két napja kiutaltam, viszont még ma sincs rajta. Volt 18 dodóm, azt befizettem, mert tegnap volt ugye egy ilyen sat. Mondom tök jó, 3 dolcsis rebuyos, arra pont elég is lesz. Erre tessék: 1 rebuyyal, meg az addonnal elment 10 dodó, ami nem fáj, viszont ha nem jön meg ma a pénzem MB-re, akkor lemaradok a versenyről. Pedig nagyon jónak ígérkezik, úgyhogy még reménykedek és próbálom elfelejteni a tegnapi bakimat (bár tényleg nem értem az ellent, hogy mi a faszt keresett a partiban középről 77-el...)

Szóval ma estig szorítok, csak sikerül elindulni. Jó lenne már valami eredmény, mert jól érzem magam ugyan a bőrömben (a floppos társaság meg egyenesen fenomenális!), csak hát jöhetne valami siker is...

Andikámnak gratula a 7. helyért a BPO saton, nagyon szép volt!

És természetesen óriási gratula pinyőnek, hogy megnyerte, lesz végre ki(k)nek szorítani!

Hajrá flop

Nincsenek megjegyzések: