2008. június 3., kedd

Meggyógyultam...

Túl vagyok a nehezén:) Bár a hátsóm leginkább egy tűpárnához hasonlít de legalább már jól vagyok. Azért az se semmi, hogy szombaton az ügyeletre bemenvén a dr.nő felírt egy regiment gyógyszert, amit hétfőn a körzeti doki néni tanácsára elraktam a fiók mélyére, mondván ő ezt a gyógyítást máshogy képzeli el... Ez jó, csak kár, hogy nekem mindez vagy 5k-ba fájt.
Most ismét dolgozom, bár sok kedvem ilyen szép időben nyílván nincs (ezzel gondolom nem vagyok egyedül). Szerencsére légkondi van az irodában, így azért elviselhető a dolog. Pláne, hogy Andika unszolásának engedve (nem tartott sokáig) szabit kértem csütörtök-péntekre, hogy a múlt héten átvett üdülési csekk egy részének a nyakára hághassunk:)))) Andika ki is nézett egy szállodát, amiben a legjobb az ellátás formája, mivelhogy all inclusive pihenhetünk 4 napot a Balaton partján Bfüreden. Ide megyünk: www.danubiushotels.hu/hu/magyarorszagi-szallodak/hotel-marina-balatonfured
A szálloda átlagos, viszon egész nap ehetünk-ihatunk amennyi belénk fér, így valszeg sok költőpénzt nem kell vinni. Ádám ellesz mint a befőtt az tuti, nem féltem a drágámat:)

A hétvégén néztem egy nyaralót Kulcson, Dunaújvárostól 10 km-re. Nem, nem állunk úgy anyagilag, hogy megengedhetnénk magunknak (sőt...), viszont egyre inkább kezdem úgy gondolni, hogy pár éven belül eladjuk a lakást és veszünk arrafelé egy téliesített nyaralót. Ebbe amit néztem egyből szerelmes lettem. Hogy miért? A ház maga nem épp az álmom: szuterén egy bazi nagy nyárikonyhával meg műhellyel, felette óriási nappali amerikai konyhával, meg 6*4m-es!!! terasszal, legfelül meg 2 szoba. Viszont: a Duna a kert végében, ahonnan betonozott sója megy a kerti csónakházig motoros csörlővel. Wazze, egy ilyen kell nekem. Asszem tavasztól őszig nem sokat lennék a házban az tuti:) Ádám se akar hazajönni, mindig szomorú és hisztizik, mikor anyóséktól hazaindulunk. Mikor náluk van, egész nap meg se áll, a kertben játszik mindennel, ami számára egy kicsit is érdekes. Erre onnan irány haza a panelbe a négy fal közé... Na meg mekkora grillpartikat lehetne ott csinálni:) Majd belehúzunk, aztán csak összejön egyszer.

Pókerügyileg semmi extra nem történt. Keveset játszottam de így is azért becsúsztam fizuba a rake race-en. Ezzel el is felejtem ezt a sportot, elegem van az ipokerből... Tök 0-ra hoztam ki, ami azért legalább nem mínusz. Meg erre benyögi a support, hogy ez a hónap egy kalap szart nem ért, mert gyengén muzsikáltunk? Aztán meg még 8 embernek odavet 10-10 dolcsit, meg kiírja egy újabb hónapra a versenyt??? Ez kész... Vicc ahogy van.
Voltam pénteken élőben a Grand Masters 5. fordulóján. Zoli barátomnak hála kiestem 19.-nek a 30-ból, mert miután 7 vakszinten keresztül szinte nem volt olyan flop amiben ne figyelt volna legalább egy J, az AK-m szépen elhalt a JJ-ja ellen a 4JAA5 boardon... Hihetetlen hogy jött neki a lap, én voltam a 4. akit kiejtett, a legrosszabb lapja is set volt flopra. De legalább meg is nyerte a versenyt.

2 megjegyzés:

macsek írta...

Balatonfüred..., de irigyellek benneteket. Imádom azt a várost:-)
Érezzétek nagyon jól magatokat! Mondjuk ez nyilván meglesz:-))

Ja, és örülök, hogy meggyógyultál, és egyébként én ebből a megfontolásból nem is szoktam kiváltani a gyógyszereket:-))

Puszmák

Amanoba írta...

Én ugyebár ott laktam Füreden 10-15 éves koromban :-)) Speciel nyaralni jobb ott, mert télidőben igencsak uncsi volt anno... Mikor legutóbb arra jártunk, nagyon tetszett a város nekem is. Sokat változott :-))
Örülök, hogy meggyógyultál!