2008. május 29., csütörtök

Live CG-ből mandulagyulladásba...

Értem ezalatt, hogy még múlt hét pénteken lebattyogtam a pincébe egy 10k-2 rebuy-addon garantált 1 millás versenyre, amiből kiestem ugyan a szünet után de persze maradtam azért némi CG-re. Mondjuk a kezdő 15k zsetonból a szünetben volt már 60k, így először életemben addont se vettem, gondoltam az a 30k nem fog számítani. Ha megy úgyis megy, ha meg nem akkor kár erőltetni. Persze szokás szerint egy csóka ejtett ki két leosztás alatt, mert a K8o neki egy tuti lap... Nem ragozom.
Aztán fél 11-kor irány a cash asztal, végre!!! Már nagyon régen nem játszottam élőben, amikor tudtam volna menni, akkor éppen pangás volt a clubban. Bezzeg most: jó kis playák voltak megint, így gyorsan leültem a szokott helyemre. Jól indult a dolog, mikor kb. a 3. leosztásban 77-et kapok kézbe. Volt egy emelés- talán 600-ig-, amit 2-en adtunk. A flop szebb már nem is lehetett volna: 237 szivárvány. Második beszélő voltam, mire a főnők elsőnek betolja az összes zsetonját, vagy 8k-t. Kérdezem bambán a másikat, hogy te megadod? Mikor látom rajta, hogy már alig várja, hogy betegye a zsetonját- ez jóóóó! Tuti nagy pár van a kezében, a főnők meg nagyon szar helyzetben lesz, mert ő csak dobatni akart. Mondom nagy duzzogva, azért én megadom, mire emberünk allint tol kb. 15k-ig, amit én boldogan tartok. Mutatja az AA-t, főnök meg a 66-ot, nem javultak le. Lényeg, hogy reggel fél 5-kor 87k-val álltam fel, ami nettó 57 ha levonom a versenyre befizetett 10-et. Soha rosszabbat:)

Viszont szombaton 4 óra alvás után arra keltem, hogy egyrészt nem tudok nyelni, másrészt 38,5° a lázam. Paff neki. Biztos hideg volt a sör- ami egyfelől igaz, másfelől estére kiderült az ügyeletre elmenvén, hogy az nem lehet a ludas, mivel mandulagyulladásom van. Fene tudja honnan szedtem össze a bacikat, a lényeg, hogy hétfőn dobhattam a szemétbe a szombaton felírt gyógyszereket, mert a dokimnak nem tetszett. Ő inkább úgy gondolta, hogy telelyuggatja a fenekemet és naponta ad egy szurit, meg mellette felír olyan gyógyszert, amire egy korty alkoholt se lehet inni... Egyre jobb. Viszont legalább a héten nem mentem dolgozni, meg talán még a jövő hét eleje is kimarad. Ma már lázam nem volt, így aszt hiszem holnap elmegyek este a Grand Master 5. fordulójára. Egy kis élő póker nem árthat meg:)

6 megjegyzés:

macsek írta...

Aha, szép:-D Dolgozni azt smafu, mert betegek vagyunk, de a póker az megy:-))
Na ezért tart itt a gazdaság:-))))
Bár már megtettem sok helyen, de azért muszáj itt is jobbulást kívánnom, mert még a végén azt hiszik hogy bunkó vagyok, mert nem tettem:-D

Zoli írta...

Szia!

Grat a CG eredmenyhéz, nagyon szép!
Egyébként meg mielőbbi jobbulást!

Ciao,
Zoli

Tuzson írta...

Először is köszi a jókívánságokat!!!
Másodszor meg: macsek tudod dolgoztam én már épp eleget és valszeg még fogok is egy keveset... De a köztes időt valami értelmesebb dologgal kell kitölteni, nemde?:) Most pl. épp elnyaltam egy Magnum fagyit, csakhogy gyógyuljak:)

Amanoba írta...

Azért csak óvatosan a magnumokkal...:-)
É is...itt is...: jobbulást! :-))
Gyöngyi is hasonlókat kíván, tehát nosza! :-)

macsek írta...

Szióka, hogy vagy? Elmúlt a mandulagyuszi?
Figyu Tuzsi, olyan jó lenne letölteni az Ádámos képeket, tudod amikor fent voltunk nálatok. Felrakod valamikor a tar-ra?

Puszika

Tuzson írta...

Szia macs!

Persze, hogy felrakom, bár Ádám mindig háttal áll mikor együtt vagytok a képen:DDDD
Majd teszek fel róla 1-2 profi képet is, mikor rosszalkodik a drágám:)
Egyébként dolgozom már, de hétvégén megyünk 4 napra Balatonfüredre, lefoglaltam a szállást. Többit majd a blogomba leírom.
Csá