2008. május 13., kedd

Hétvégi összeröfennés némi pókerrel

Történt, hogy múlt héten Zozó barátunk bejelentkezett egy hétvégi látogatásra. Mivel semmi jónak nem vagyunk az elrontói, természetesen igent mondtunk. Aztán úgy alakult, hogy macsek Csabival is úgy gondolta, nem bír ki nélkülünk egy percet se, így szombat délután Manóék náluk történt villámlátogatása után meg is jelentek szerény hajlékunkban. Zozó munkahelyi elfoglaltságai miatt lemondta a részvételt, így négyesben kezdtük a hétvégét.
Ádámot csak estefelé vittük ki a nagyihoz, hogy legyen egy kis ideje ismerkedni macsékkal, úgy is gyakran találkoznak még:) Persze jó házigazdához méltóan természetesen főztünk is, nehogymá' éhgyomorra kelljen alkoholos italt fogyasztani. Tejfölös-gombás csirkepöri galuskával volt a menü, gondoltuk az tuti bejön mindenkinek. Aztán- miután már kész voltunk vele- egy gyors telefon, hogy merre járnak. Épp féluton cammogtak Dunaújváros felé, mikor gondoltam megkérdezem őket, hogy is állnak gyomorilag? Persze kopogott a szemük az éhségtől, én meg megnyugtattam őket, hogy lesz mit harapni- de itt jött a feketeleves: mindketten utálják a gombát! Fasza... Mondom akkor esztek amit találtok, de szerencsére míg kivittük Ádit Kulcsra a nagyihoz suttyomban azért jól teleették magukat:) Hiába, Andi főztjénél nincs is finomabb a világon!
Vacsi után leültünk pókerolni néminemű alkoholos ital társaságában. Macs belekóstolt mindenbe, amit pici pohárból szokás inni: whiskey (krém változatban is), eper pálesz (igazi házi, még nekem is sok...), mézes pálesz, hogy csak néhányat említsek. Csabival meg elsörözgettünk... Dealer's choise-t játszottunk, úgy mint holdem, omaha, meg persze Andi kedvencét, az 5 lapos cserélőst. Deepstack torna volt, ahonnan persze sikerült elsőnek kiesnem egy omaha parti utáni meggyengülést követően: 67-el sorom volt 589 floppon, mire turnön allin keveredtem maccsal, akinek nyílván ugyanez volt a kezében, viszont az allinnél kijelentette, hogy még javulhat:) Mondom- persze én osztottam- akkor J kell mi? És természetesen ki is dobtam neki:) A partit aztán macs nyerte meg és jött egy kör Gazdálkodj okosan! társas. Miután Andival ebben is alul maradtunk, hajnali 3-kor el is tettük magunkat másnapra.
Délelőtt felriadván az éhes pocikat megtömtük a Halászcsárdában mindenféle jóval, amikor is Zozó jelentkezett, hogy mindjárt ül a buszra, ha nem gond akkor lejönne. Mivel délután a klubban meg egy 0+1000 korlátlan rebuyos verseny volt, hamar meg is beszéltük, hogy elindulunk mindannyian. A rebuy 2000 HUF volt és mivel 6!! vakszint után jött csak a szünet, egész szép prizepool jött össze a közel 40 indulóval. A kezdő 10k zsetont a szünetig 70k-ra vittem fel, így a dupla addonnal egész jól álltam szünet után. Jól ment a játék, mikor is 2 asztalnál AJ-val behívtam egy playát allinra a 350k-mból, amit simán adott AJo-al. 100k el is ment ezen a partin, mivel a J-ra ledobták neki a flössét:( Aztán FT-n ugyanez a balfácán ejtett ki: dealerben 33-at kaptam 30k-s vaknál. Középről ugyanez az arc limpelt egyedül, én betoltam a 180k-m, amit ismét AJo-al megadott... Szép játék, mondhatom. 50k-ja maradt volna, ha nyerem, de a riverre leesett a J-ja. Mindegy, jól játszottam és ez a lényeg, legközelebb remélem már fizuba kerülök, mostanában az FT-ről mindig kiesek buborékban... Macs viszont megnyerte a versenyt (gratula itt is!), így +EV-s lett a hétvége számukra.
Zozóval még beültünk egy 8 fős 5k-s sngora, de ugyanaz a playa, aki a versenyen, itt is kiejtett két partiban. KJ-val emeltem, amit nyílván A9-el adott, majd a K9x floppon simán adta az allint. Természetesen a turn A lett, így a maradék zsetonomat egy 55-re betolva a riverre érkező 9-es adott egy párt a playa kézben lévő 94o-ra:( No komment.
Jó hétvége volt, gyakrabban kellene ilyet összehozni:) Manócsalád egyszer beválthatná az ígéretét és tiszteletét tehetné nálunk, már nagyon várjuk:)

És még egy dolog. Akinek hiányoznak macsek kaparászásai (gondolom sokaknak), azok mától itt olvashatják tovább:
http://www.macsek33.blogspot.com/

Jó olvasgatást mindenkinek!

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Beváltjuk, beváltjuk. Én úgy tervezem, hogy még a nyaralás elött, hogy Ádám is láthassa milyen jó fejekkel lesz körülvéve...még...:-))

Tuzson írta...

Úgy legyen ámen:)