2008. november 19., szerda

Kis siker

Mármint pókerben. Merthogy múlt csütörtök este 10-kor elindultam egy 1$-os rebuyos mtt-n, ahol is 540 playa esett egymásnak. Mivel épp cg-ztem, gondoltam menjen még egy ablak mellette. 3000 garantált verseny volt, a rebuyokkal és addonokkal összejött 2300, így +ev-s lett a dolog. A cg-t hajnali 3 körül már nagyon nem tudtam nyomni, így maradt az mtt. Csak addont vettem és reggel fél 4-re ft-re sikerült jutni, ahonnan hazaküldtem gyorsan 2 embert, de 6-nál iszonyatosan belassult a dolog. 2 ember kieséséhez két vakszint kellett, aztán 4-en nyomtuk még több mint 3 vakszinten át, mikoris sikerült kiesnem két partiban. Az elsőben AQ-val cummtam az ellen JJ-ja ellen A-os flop utáni allinben a riverre beeső J-nak köszönhetően, majd NV-on 74o-al floppolt két párom halt el a riverre beeső A-nak köszönhetően: 74KQA volt a board. Turnön már allin voltunk, azaz jókor ment be a zsé, de volt azért néhány outja... A végeredmény +183$ lett, aminek azért tudtam örülni, de igazán szép az első helyért járó 800 lett volna. Sebaj, ahoz képest, hogy ezer éve nem játszok MTT-t neten (se), nem rossz.

Voltam még lent egyszer cg-zni a klubban is és bár nagyon gyenge asztal volt (értsd: kevés volt a lé), azért csak sikerült egy tízest plusszban összeszedni. Pénteken lesz egy 10k sc garantált 600k-s verseny szülinapi alkalomból, arra le kellene menni...

Betegségem sikeresen legyűrtem egyébként, már megint mandulagyulladásom volt, idén immár másodszor. Remélem nem lesz több.

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

eméljük, hogy nem lesz több kórságod!
November végén mindenképpen legyél egészséges!
:-))

Amanoba írta...

R...eméljük :D