2009. február 23., hétfő

Lábadozok, élőztem, nyaraltunk

Először is baromi jó volt Sopronban, kellett már egy kis kikapcsolódás. 5 éjszaka félpanzióval baráti áron hármunknak 48eFt-ért igazán megérte. Jókat ettünk, csavarogtunk, Ádi is élvezte (naná, mit nem élvez a csöppség:)
A sebeim szépen gyógyultak egészen múlt hét csütörtökig, mikorra az egyik ismételten begyulladt, úgyhogy ma megyek megint a sebészetre, szerintem megint fel kell vágni:( Így valszeg a héten ez az utolsó (és egyben első) nap, hogy dolgozom. Idén eddig sikerült 5 nap melót lenyomnom, ami valljuk be 2 hónap alatt nem túl megerőltető. A tavasz meg elmegy majd a két műtéttel, így sokat nemigen fogok hozzátenni a GDP-hez.
Pénteken lementem cg-zni a klubba, ami kellemes +53k-ra sikeredett. Jó volt, bár az asztal megint elég halott volt sajna, az igazán nagy pénzű fishek most sem voltak lenz. Viszont meghívtak egy baráti 500/1000-es partira, erősen gondolkozom, hogy lemegyek majd. Jó játékos nem fog ülni az asztalnál, a gazdagok játékát meg már kiismertem, így (ha csak nem kapok nagy bedbeatet) +EV-s a dolog. Persze 7-8 calling stationnél ez benne van, de úgy érzem, hogy menni fog. Ha összejön a parti, beszámolok róla.
Szombaton meg lenéztem versenyezni, de nut flössöm törn után nem tartott ki, 3 out jött az ellennek a fullhoz riverre, így kizúgtam. Mivel cg nem volt, így inkább megnéztem 2 filmet egymás után, nem is tudom mikor volt ilyen utóljára.

1 megjegyzés:

macsek írta...

Halihóóó, jól vagytok?:-)