2009. február 2., hétfő

Live CG egy visszapillantóért

Merthogy péntek este leálltam az autóval a ház elé, erre szombat reggelre valami barom letörte a bal oldali visszapillantót, meg meghúzta a kocsit. Természetesen betétlap nyista, így kénytelen voltam nyomozásba fogni, meg lemenni a klubba játszani egy kicsit. 10-es freezout volt, ahonnan sikerült kizúgnom 6.-nak a saját hülyeségemből, de aztán szokás szerint beültem kesezni. Bár elég halott volt az asztal, azért csak sikerült +90k-t összelapátolni, miközben Zozo barátom Pesten épp megnyert egy versenyt- gratula neki!
Mivel épp a klubb bejárata előtt parkoltam, kértem egy kis szívességet néhány embertől, így ma délután hozzájutok ahz ipari kamera hitelesített felvételéhez, hátha megörökítette az esetet. Ha mákom van, akkor mehetek a rendőrségre, ha nincs, akkor a zsebembe kell nyúlni. 58 ezer a gyári, de találtam bontottat 5 ezerért, igaz azt át kell fújni, ami újabb 10 ezerbe fog fájni.
Szombaton hivatalos látogatásra érkezik szerény hajláékunkba Zozo és Darabont Gergő barátunk, ha meg már itt lesznek, betámadjuk a klubbot egy jó kis verseny meg cg erejéig. Már alig várom:)))

3 megjegyzés:

macsek írta...

Ha megvan a felvétel és előkerül a tag, szerintem küld csak rá Andikát, simán lerendezi a sorsát:-DD

De jó lenne ott lenni a szombati összejövetelen... Zozo-t Gergőt puszilom! És igyatok egyet helyettünk is!:-)

Tuzson írta...

Andi elrendezné az tuti:)))
Sajnáljuk, hogy erről most lemaradtok:((( Majd bepótoljuk ne félj:)

macsek írta...

Na mi lett az ipari kamera kémkedéssel? Van már áldozat? Vér folyt?:-))