2009. június 21., vasárnap

PS 10+1$: 7/2115

Most tényleg egy karnyújtásnyira voltam az igazán nagy nyereménytől. Az első hely 3500 lett volna. Ha nincs az utolsó leosztás: 3. helyen tanyázok, mikor a QQ-mra emelt potban floppolok egy setet két treffel. a CL adja a pothívásom is, mire beesik törnre egy ász. Beemelem a potot, mire visszabassza az ollét, persze vígan adom: nála treff A5, river treff. Bassza meg, hogy ilyenkor miért kell lejönnie? Ha nyerem, magasan CL vagyok 1,5 millió zsetonnal, tuti HU-zok, így viszont nyertem 590$-t. Ami szép nem mondom, de 7 és fél óra játék után nem így kellett volna elvéreznem. Túlverekszem magam kétezer emberen, majd a PS úgy gondolja, hogy ennyi épp elég lesz neked kiscsávó...
Na majd legközelebb megnyerem.

PokerStars Verseny #171772633, No Limit Hold'em
Nevezési díj: $10.00/$1.00
2115 játékos
Teljes Nyereményalap: $21150.00
A verseny elkezdődött 2009/06/20 15:15:00 ET

Kedves Tuzson!

A versenyt a(z) 7-dik. helyen zártad. Valódi pénzes számlád egyenlegén jóváírásra került a(z) $592,21 értékű díj.

Közben nyomtam a 8+0.8$-os (GRT 5000) versenyt is, ahol valamilyen csoda folytán pontosan ugyanannyi induló volt, mint a fél órával korábban elindult 10+1-esen, számszerint 2115. Itt is jól álltam, mígnem QQ-val preflop allin hívtam az asztal hülyéjét: ATo-al adta, river persze ász lett (ez a PS szokása) így kiestem 119.-nek, ami 22$-t ért.
Az is érdekes, hogy minkét versenyről QQ-val kellett búcsúznom, de most az FT-n legalább kitartott egy király párom nem úgy, mint múltkor...

5 megjegyzés:

Zoli írta...

Grat! Így is nagyon szép eredmény, legközelebb megnyered!

Üdv,
Zoli

Amanoba írta...

Így van: szép eredmény! Tessék rá pozitívan tekinteni és vonzza a többit magával :-))
Én tudom...;-)

Tuzson írta...

Úgy lesz, köszi:)))

Unknown írta...

Na ugye az ugye? :)

Öregember nem vén ember :)

Mike255 írta...

Grat, csak így tovább