2009. július 18., szombat

Lábadozva...

Itthon vagyok már egy hete, szerencsére jól sikerült a második műtétem is. Szinte ugyanolyan mint a jobb kezem, csak egy icipicit kissebb, viszont mélyebb. Ezért egy kicsit nehezebben gyógyul, meg fáj is egy kicsit, de ki lehet bírni. Szerdán veszi ki a doki a varratok egy részét, aztán talán rá egy hétre a maradékot.
Tolom a versenyeket, de FT-re a múltkori óta nem sikerül jutnom. Valahogy mindig kiesek, pedig rendre jobb lappal megyek a vízválasztó leosztásokban, de a PS most úgy néz ki, nem akarja, hogy megint összejöjjön valami. Sebaj, befizettünk egy nyaralásra. Meghívtam kis családomat Egyiptomba egy 11 napos kiruccanásra, Hurghadára megyünk a Palm Beach Hotelbe:

Még sosem ültünk repülőn, tutira nagy élmény lesz, a szállodáról meg eddig csak jókat olvastunk a neten. Persze az arab mentalitás egy kicsit fura lesz, de szerintem haza se akarunk majd jönni... Én már voltam Marokkóban régen, úgyhogy kb. tudom mire számítsak, de azért nagyon kíváncsi vagyok.
Befizettem (macs barátunknak hála:D) a csokira egy kis összeget, úgyhogy este nyomulok ott is. Kell még egy kis költőpénz, mert bár a szállodában all-inclusive az ellátás, azért a különböző programokra sokat el lehet költeni. Például még életemben nem búvárkodtam, azt hiszem a Vörös tengerben ezt vétek lenne kihagyni.

4 megjegyzés:

macsek írta...

Eddig is irigyeltelek Benneteket, de most azért a képet is elnézve még jobban...
A dógozósodba azért egy fényképet küldjél már be magadról, csak hogy megismerjenek :-D

Tuzson írta...

:D Sajna lassan muszály lesz már mennem a dógozóba, de talán a nyaralásig még kihúzom:) Akkor viszont asszem küldök nekik egy mailt kintről, amikoris a pálmafák árnyékában iszogatom a jó hideg koktélt...

Unknown írta...

Már épp kezdtem hiányolni, hogy ebben a hónapban nem utaztok sehová :)

Tuzson írta...

Olyan nincs:)
Még van egy 3 éjszakás foglalásunk Esztergomba is...
Úristen! Most nézem, hogy a muszájt ly-al írtam, de gáz:(