2009. július 30., csütörtök

PS: 5$ 2 rebuy/addon: 15/2835


Sajnos ss-ként szenvedtem végig 100 főtől a versenyt, gyakorlatilag vaklopásból voltam kénytelen szintentartani magam. De hogy pont a végén legyen lapsivatag... Mostanában ezt tolom, meg a 8 és 10 dolcsis freezoutokat. általában összejön cirka 3000 induló, úgyhogy nem egyszerű a dolog, de azért éjjelente szinte mindig összejön egy ITM. Legutóbb pont ezen estem ki 53.-nak. Jó lenne már ha egyszer a végjátékban kapnék lapokat vagy legalább tudnám honi a 60-40, 50-50-eket, mert ezek nélkül nem lehet odaérni. Ezen a versenyen pl. ezzel estem ki:

Mert persze, hogy a dealernél QQ-nak kell lennie, hogy még outom se legyen.
Nem baj, míg még itthon vagyok tolom a versenyeket, egyszer talán összejön.

3 megjegyzés:

Viktoria írta...

Hatalmas gratula, már kijárt ez neked :)

Tuzson írta...

Mi a szopás???

macsek írta...

LOL :-)

Amúgy sajnálom, mert ritka szar érzés, amikor végig jól játszol a versenyen, aztán a végén, amikor csak egy-két jó lap kéne, akkor semmi nincs...
Remélem Neked is csak panaszkodni kell, aztán meglesz az eredménye MEGINT :-))