2010. június 12., szombat

Besokalltam

Ps, FT..
Nem is kell többet elmondanom, akik itt játszanak MTT-et, azoknak nem igen tudok újat mondani... Kb. egy hónapja szopok mindennel, minden szituban és minden versenyen. Egyszerűen tele van a faszom az egésszel. Bármit csinálok, mindig eljön egy versenyben az a leosztás, amikor egy barom úgy gondolja, hogy most felteszi a versenyét egy szutyokra. És ez rendre nem a verseny elején van (bár az is előfordul, de akkor indul a következő), hanem mélyen a pénzben.
A mai termés:
AA vd 78s, emelek atom, adja. Flop xxx egy pikk, emelek potot adja, turn pikk Ász, allin, adja river pikk. -1 verseny...
AQ vs 74s, emelek pre, flop QxQ, két kőr, allin megyünk, river kőr...
KK pre allin tőlem, QJo call NV-ból, flop QJx, nem javulok...
AK emelek, flop xAx, ellen allin, mutat AQs-et, turn-riverrel flushe lesz...
AQ vs A4s pre ollé, turnel+riverrel flushe lesz...
AJ vs A7o pre ollé, turn+riverrel sora lesz...
És az utolsó: KQs emelek pre, ellen adja, flop QQx két pikk. Allin megyünk és mutatja a pikk J8-at, persze nyer riveren...
Ma pontosan 7 db MTT-t indítottam, így estem ki mindegyikről. a legjobb eredmény 142/4600, ami persze semmit nem hozott a konyhára.
Tényleg legalább 1 hónapja ez megy, bármit csinálok, mindig szopok. Ilyen rossz szériám még sosem volt, pedig elhihetitek, hogy megéltem már ezt-azt...
De elég a siránkozásból, előbb utóbb újra eljön az én időm (vagy elfogy a BR-om)... Élőben már úgysem lehet tolni, ha csak nem Al Capone az ember, így jobbhíján marad a net, de az is minek...

Viszont végre letudtam a vizsgaidőszakot, 1 db 4-esem lett, meg 5 db 5-ösöm:) Még meg kell írjam a diplomamunkát október végére, aztán december elején államvizsga és letudtam a következő egyetemi diplomát...

Egy hét meló jön, de jövő hét vasárnap irány a Hotel Marina Balatonfüreden, 5 nap allinclusive kikapcsolódás, azt hiszem ránk fér már a pihenés.

1 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Ügyi vagy, mindjárt két diplomás leszel :o) Jó pihenést a Balcsinál!