2010. április 28., szerda

Két hét itthon:)

Mert hogy éppen betegállományban tengetem napjaimat. Semmi komoly, de inkább nem részletezném... Arra jó a dolog, hogy több időt tölthetek el a szeretteimmel, Ádika se ment oviba pár napot, meg Andika is itthon volt most öt napig, így csavarogtunk egy nagyot hétvégén. Vasárnap pl. az állatkertet támadtuk be Pesten, Ádika haza se akart jönni:) Megint öregedett egy évet a drága, tegnap múlt 4 éves. Ennek apropóján hétfő délután igazi szülinapi partit rittyentettünk itthon, volt minden ami ilyenkor szokás: lampionok, lufik, díszek a szobájába, kis süveg mindenkire, eszem-iszom, no meg egyszerre két torta is. Persze lesz még egy szülinapi partija, mert pénteken a másik nagymamáéknál lesz Andi öccsének ballagásával egybekötött buli, ott is befigyel neki egy epertorta némi ajándékkal. Hogy milyen jó dolga van a csöppségnek:) Kapott társasjátékot, meg egy golyós játékot (azzal imád lövöldözni), tőlünk meg egy rollert. Na azóta azzal akar menni mindenhová:) A legjobb, mikor a laminált parkettán nyomja ezerrel este 9-kor, gondolom az alattunk lakó nem élvezi annyira:)
Játszok is azért persze, de komolyabb eredmény MTT-n nem akar összejönni. A legjobb a múlt héten esett meg velem a PS-en, mikor 2200 indulóból egy 4$-os versenyen 8 és fél óra játék után úgy lettem 9., hogy egy leosztást sem játszottam az FT-n! Több mint egy órája játszottunk tízen, de valahogy senki sem akart kiesni. A vakok egyre nőttek, mikor 20k/40k-nál 5-en az asztalnál osztóban AQs-t kaptam. UTG miniraise 80k-ig, UTG+1 allin 300k-val, én hosszas gondolkodás után allin 580k-val. Ez még jó is lett volna, mert UTG+1 QTo-ot bírt mutatni, csak sajna UTG villantott egy Ász párt, így kettőnket ejtett ki egy leosztásban. Ezzel viszont kerestem kemény 98 dollárt, az első helyért járó 1800-at meg megnyerte valamelyik szerencsés playa.
Tegnap azért nyertem végre egy versenyt, igaz a legkisebbet de végre tudtam nyerni is. A PS esti gar. 500$-os magyar versenyét sikerült behúzni, igaz csak 112 dolcsi, de meghozta az étvágyam és ez a fontos.
Voltam egyszer élőzni is a klubban, 5 ezres versenyen sikerült fizuban a 3. helyen kiesnem, de legalább jól ment a játék, élveztem is, meg hozott is némi zsét a konyhára az is.
Ja és örömmel látom, hogy látogatóim száma átlépte a 10k-t:)))

3 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Nagyon boldog szülinapot Ádinak! :O)

macsek írta...

Sok boldog szülinapot Ádinak!

Tuzson írta...

Köszi, átadom:)