2010. július 7., szerda

Rég írtam...

Voltunk nyaralni a Balatonnál… Hát persze, hogy pont azon a négy napon volt szar idő. Azért persze jól éreztük magunkat, a Hotel Marina all inclusive ellátása ismét hozta a formáját, ráadásul nagyon baráti áron sikerült foglalnunk. Elvoltunk mint a befőtt, Ádinak is lett egy új barátja, mert volt egy 2,5 éves kisfiú a másik családban, akikkel mentünk, igen hamar összebarátkoztak. Sőt még bébicsősz is akadt Andika húgának személyében:) A Balatonban fürdés idén is kimaradt, mert a 17 fokos vízben nem igazán érzem jól magam:) Azért voltunk egyszer a szálloda medencéjében Ádival, de az nem az igazi. Utolsó nap végre kisütött a nap is, a strand is tele lett, csak a víz volt kib…ott hideg. Legalább tudtunk focizni egy nagyot, meg próbáltunk sárkányt eregetni a nagy szélben, de csak nem akart fölmenni az se:DDD Pedig szaladtam rendesen, szerintem a környéken mindenki rajtam röhögött.
Szóval jó volt minden egészen addig, míg uccsó nap ki nem fizettük az egészet és Ádika 11:15-kor be nem nyögte, hogy ő márpedig szomjas. Nosza gondoltam kérek neki egy deci narancsot a bárpultnál, míg a barátaink el nem intézik a kijelentkezést, fizetést. Kb. fél órával előtte kértem két kávét, azt annak rendje és módja szerint meg is kaptam, de akkor még kezemen volt a műanyag karóra, amit a szállodában nagyjából senki nem hordott, mivel csak allincl. ellátás van. Ekkor már viszont nem volt nálam, mert mi rendes ember módjára 11-ig elintéztük a kicsekkolást, nem úgy mint jónéhányan… Viszont a pultos csaj kérdezte, hogy órám van? Mondom igen, volt. Merthogy egy perce adtam le, de legyen már kedves és adjon egy deci üccsit a gyerkőcnek. Ő meg elkezd kioktatni, hogyha nincs óra, nem szolgálhat ki. Mondom fasza, 5 napig itt költöttük a zsét és egy üdítő nem fér bele??? Közben persze egy csomóan vártak a sorukra. Mondom adjon akkor a következő vendég kontójára pl. Azt nem lehet, ez a szabály. Meg az any… pi…-át… És még neki állt feljebb, mondván, hogy ő csak a munkáját végzi és fennhangon mondva a magáét jött utánam a recepcióig. Na ekkor már nagyon felbaszta az agyamat, így elküldtem melegebb éghajlatra és igen rossz szájízzel távoztunk is…
Ez Magyarország és a híres-neves magyar vendéglátás. 5Ft nem fér bele a vendégnek, aki ennek 10000-szeresét itt hagyja. Kösz szépen.
Ezért is megyünk inkább a görögökhöz, bár tök véletlenül alakult úgy, hogy épp Korfu lett a célállomás. A nyaralásunkért fél árat fizettem (illetve teljes árat, de nekem csak a felébe került- aki érti ez hogy lehet, az érti, aki nem az nem), így egy hét repülővel fél panzióval 390eFt-ba került (nekem a felébe) hármunknak. Ami nem éppen kevés, csak sajna muszáj volt az adott utazási irodánál fizetni a nyaralást, jobbat meg nem találtam náluk. Így 200eFt-ból viszont nem sok az egy hét.
A gebasz aztán ezután jött. Gondoltam, ha már úgyis kimegyünk, maradjunk még egy hetet, kifizetem a szállás + ellátásra az újabb 2X82eFt-ot (Ádinak ez ingyen van), ezt megúszom 120eFt-ból. Csak hogy ennél az irodánál felszámolnak még plusz 20eFt-ot fejenként azért, mert az egy héttel későbbi repülővel jönnénk haza. Ez meg mi a fasz? Kérdezgettem több fórumot, a legtöbb 5000 Ft volt fejenként ezért, tőlünk meg legombolnának még 60000-et??? Kapja be az összes utazási iroda! Nem elég, hogy a repülőért elkérnek 3X43eFt-ot plusz 3X24eFt reptéri illetéket, még ez is. Főleg úgy, hogy augusztusban hárman mindent összeszámolva 90eFt lenne a repülőjegy és ebben már minden benne van (ha direktben foglalom).
Legközelebb tuti saját szervezésben megyünk, most viszont csak így ment a dolog. Úgyhogy azt hiszem, most csak egy hét lesz a nyaralás, hacsak nem sikerül valamit addig alkotni.
Mert fél éve egyszerűen nem tudok FT-re jutni egy versenyen sem. Játszok hétvégén éjszakánként, de a top 100-ban egyszerűen soha nem jön össze. A legutóbbi (szombat éjszakai) játéknál 6 versenyből 4 ITM lett, ebből 3 top 100: 70/5300, 49/3600, 76/4100. És mindenhonnan vagy coolerrel esek ki vagy legalább 70/30-at bukok. És ez megy mindig, már nem tudom mi a faszt kellene csinálnom, hogy odaérjek. De tényleg nem…
Valszeg Manó barátomnak vagy macsnak kellene behúznia valamit, mert akkor nekem is ment tavaly:) Viszont ahogy olvasom, őket se örvendezteti meg semmivel az RNG:(
Sebaj, péntek éjjel megint nyomulok, oszt meglátjuk mi lesz.

A macs blogjában olvasottakhoz csak annyit, hogy mi is nagyon szeretnénk ha össze tudnánk röffenni néhanapján, rajtunk nem fog múlni a dolog! Ha az időnk engedi beülünk az autóba és ott vagyunk bárhol:)

6 megjegyzés:

Amanoba írta...

Fránya repülő ára ne lenne, én is mindig görögbe mennék nyaralni :-))

Tuzson írta...

Busszal last minute-ban 30eFT/fő!

Gyöngyi írta...

Ezzel csak az van, hogy én a buszon rókákkal utazom... :o)

macsek írta...

Azért az a szállodás tyúk...! Ilyen gyökeret... akkor is adok egy deci üdítőt egy szomjas gyereknek, ha akkor téved be az utcáról, nemhogy akkor, amikor elötte napokig ott vendégeskedett. Magyarország.
Egyébként azért szerintem ne legyél rest és tedd ki egy-két fórumra, illetve írd meg a hotelnek is az esetet. Legalább basszák ki az ilyet. Van helyette ezer másik.

Tuzson írta...

Szerintem tök felesleges macs, Mo-on úgyis basznak az ilyenre, én meg inkább elfelejtem.

macsek írta...

Nem bántásként írom, de ezért marad minden így ebben az országban, mert a legtöbb ember így gondolkodik. Nem csinálok belőle ügyet, elfelejtem, úgyse foglalkozik vele senki.
Pedig ne hidd, hogy nem. Ez egy kis közösség, de pl. hogy ezt leírtad, ez a szálloda alapból kilőve, ha arra megyünk esetleg. És rengeteg fogyasztóvédelmi oldal is van, bacott nagy látogatottsággal.
Ha senki soha nem emel hangot, ne is várjuk, hogy változik valami :-)