2010. július 12., hétfő

Végre FT

De sajnos csak a 8. hely lett belőle:( Aminek egyrészt örülök, mert végre egy 2500 indulós versenyen végre odaértem, másrészt kicsit szomorkodom, mert lehetett volna jobb is…
Péntek és szombat éjjel játszottam. Pénteken a szokásos ITM-ek meg TOP100-ak lettek csak, aztán eljött a szombat este. 6 versenyből 3 ITM, ezek közül az esti 3$ unl.rebuyoson közel 6000 indulóból sikerült hajnalban kizúgnom egy gyönyörű partinak köszönhetően:
Nálam 180k vakok 5/10k.. Osztóból 25k-ig emeltem, BB 200k-ból call. Flop xKx, ő csekk én allin. Pont azért, mert ezen a versenyen tényleg annyira fogalmatlanok, hogy ha bármi szart talált akkor megadja és így is lett: mutat egy KJo-ot. Viszont ahelyett, hogy átlag fölé kerültem volna, a riverre érkező J miatt kiestem a 99. helyen, 60$-t keresve ezzel…
Azonban még bent voltam jó sztekkel a szokásos 22:30-as 5$ 2RB+ addonon, ami az egyik kedvenc versenyem. Reggel 6-ra sikerült is FT-re érnem a 4. legtöbb zsetonnal, majd mikor kiejtettem KK-al a 9. helyezettet (AQ ellen), akkor már 2,5 millióval 60/120k vakoknál a 3. helyen álltam. Viszont itt jött egymás után két leosztás, ami megpecsételte a sorsomat:
JJ-t kaptam középen, amit meg is emeltem 240-ig, a short stack NV 800k-ból vissza a dupláját. És sajna itt nem kondult meg a vészharang (bár előre tuti volt, hogy neki adom az allint), rátoltam de a KK ellen nem jött a két outom.
A követlen ez utáni partiban AKs jött, ahol is lejátszódott dettó az előző jelenet, csak most a visszaemelő gomb volt, én meg 4bet allin mentem, amit nem kellett volna… Ugyanis ő is KK-t mutatott, itt meg nem jöttek az ászok, így ahelyett, hogy CL lettem volna, kiestem 8.-nak, kerek 600$-t keresve ezzel, az elsőnek járó 6000 helyett:(

Azért már nem bánkódom annyira, ez arra mindenképp jó volt, hogy befizessek még egy hetet Korfura, így ha minden jól megy, 14 napot fogunk nyaralni:)

Ádikának meg ezt lőttem most a neten, délután megyünk érte Kecskemétre:









12V-os aksival, két sebességgel. Már alig várja, hogy mehessen vel a drága:)

5 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Benézhettek ám hozzánk, ha már erre jártok! :o)

Tuzson írta...

Beugrottam volna én, de este 8-ra értünk oda, aztán még haza is, meg Andi öccsét fuvaroztam tovább. Így is 10-re értem haza. Majd legközelebb, jó?

Gyöngyi írta...

Mindenképp!!! :o)

macsek írta...

És barinőt is szerzel neki hozzá az anyósülésre, vagy azt oldja meg Ádi? :-D

Tuzson írta...

Ezt a részét a dolognak inkább ráhagyom:)