2011. március 7., hétfő

SM ITM

Rég jelentkeztem tudom, de nem volt kedvem írni... Sok minden történt december óta, de mivel ez elsősorban egy pókeres blog ugyebár, részleteket nem közlök:DDD
Röviden:
- a póker nem nagyon megy (de jobban fog az tuti)
- Ádika lassan 5 éves lesz (hogy repül az idő...)
- szarik rá a cégnél mindenki, hogy két diplomám van (munkát keresek)
- Andika túl van az első féléven a fősulin (grat neki!)
- hulla vagyok. Két és fél óra alvás után egy óra késéssel jöttem be dolgozni. Mert hogy tegnap este megadtam az esélyt magamnak, hogy milliomos legyek. Nekem ugyan nem, de Guccykának sikerült (grat neki). Tömören a lényeg: SM majd 60000 indulóval, 12 millió$-t sikerült összedobni. Gondoltzam ebből én sem maradhatok ki, így pár db sikertelen sat után befizettem, meg mellette elindítottam az utóbbi időben sajnos hanyagolt 22:30-as 5$ 2RB+addont is, hogy valamivel teljen az idő. Mondanom se kell, mindkét versenyen prímán ment. A SM-on elég hamar 40k-n álltam és kb. 10000 playáig az átlag dupláján tartottam magam. Azért az vicces volt, hogy kiesésem pillanatáig 4 lapot kellett mutatnom, azokból 3-at vittem is... Az az egy, amit buktam, az meg még az elején volt egy SS AA-ába toltam bele QQ-val. Viszont pont a buborék szakaszban lettem laphalott sajna. Mindezt úgy, hogy az 50BB-s stackem lefogyott 30 alá, majd az ITM-be érve 20 alá is:( De persze a három KK-omból csak egyet kellett volna zsetonra váltani még a bubble játék előtt és nem csak a vakokat vinni velük, akkor lett volna terem lopkodni. Így viszont a szomorú 5200. helyen pottyantam ki hajnali 1/24-kor,TT-em nem tudta legyorsulni az ellen dámáit:( Azért összességében nagyon jól éreztem magam, az utóbbi idők legjobb játékát produkáltam és ez a lényeg. Újra van hitem a versenypókerben, ezt bizton állíthatom! Ennek pedig meglesz az eredménye:) Egyébként 7450 fizetős hely volt, így azt hiszem nincs mit szégyenkeznem ezzel se...
Természetesen a másik versenyen még bent voltam, azért a győzelem azon még kárpótolhatott volna, de az UTG emelésére 5k BB-nél a 14 vakomat visszatoltam AJs-el és ez óriási hibának bizonyult... Legalábbis a PS szerint, mivel az ellen gigaszuper játékát előbbre valónak ítélte, mint a lapok erősségét: 22BB-ből sikerült calloznia J7s-el (sicc!!!) és persze már a flopra kapott egy 7-est:( Így lettem közel 5000 indulóból 215. (jé most látom csak, hogy épp ennyibe került a másik verseny)
Most meg szét vagyok csúszva, úgyhogy lépek is. Letelt a munkaidő, megyek és keresek hétvégére valami szállodát, ahol 3 éjszakát lazulni fogunk kis családommal:)
GL mindenkinek!

2 megjegyzés:

Amanoba írta...

Grat!
Én meg buborék fiú lettem :-((( Már csak 15 kieső kellett, mikor jött a fránya KK. AK instacall, és máris jött flopra két ász, hogy szídhassak mindent ami PS...

Gyöngyi írta...

Nem baj fiúk, lesz ez még jobb is! Ügyesek vagytok! S különben is a remény hal meg utoljára. :o)
Tuzsi neked sikeres álláskeresést, Andikának meg grat, hogy túl van az első féléven!