2007. június 4., hétfő

Hát ez is elmúlt...(SAJNOSSSSSSSSSSSSSS)

Először is óriási gratula zozonak, bíztam benne, hogy te leszel a befutó!!! (Tul.képp mikor elszálltam te voltál a favorit...)
Másodszor: ezúton is köszönet Viknek a szervezésért, MORiARTYnak a magazinért, macsnak, zednek, lucának, csabinak (és természetesen Andinak és Viknek) a szombat esti omaha partyért- óriási élmény volt...

De hogy is kezdődött?
Szombat délelőtt irány Bp. Ádámot kivittük a nagyihoz aztán go. Oda is értünk az omaha végére, sajna hátulról szinte semmit nem hallottunk. De sebaj, azért füleltünk rendesen az asztali etikett előadáson, bár sok új infot nem sikerült kiszűrni.

Aztán óriási meglepetésemre Viktől kaptam egy kis ajándékot! Mit szóljak- egy kicsit meglepődtem, de nagyon jól esett! (A csipeszbe valóért kűzdök rendesen, a póló meg tökéletes Andimra.) Thank you!

Itt aztán úgy gondoltuk, hogy ideje kirongyolni Zuglóba elfoglalni a szállást. (Csabinak köszönet a dupla fuvarért!) Hát gyerekek, ami ott várt minket az döbbenet volt. Megboldogult egyetemista koromban jártam-keltem néhány youth hostelben Európa szerte, de ilyet még sehol nem láttam...

A földszinten a kocsma még rendben is lett volna, bár amilyen szag terjengett a levegőben az engem leginkább mocskos, összevizelt vasúti pályaudvarokra emlékeztetett, de sebaj. Irány az emelet, lássuk a lakosztályokat. A szoba paraméterei:
a., alapterület: ~9 m2
b., franciaágy: mérettel semmi gond csak annyi. hogy az ágy végéből egyből lehetett menni zuhanyozni: a zuhanytálca és az ágy között volt kb. 10 cm, nem beszélve a susogós kínai ágyneműről (ugye macsek?)
c., mosdó: végülis volt és ez pozitívumként említendő, azonban méreteét tekintve inkább elment volna egy babaszobába- kézmosásra is alkalmatlannak bizonyult...
d., az ágy fölött elhelyezett 2mX1,5m-es falitükör leginkább a kémfilmekben alkalmazott kamerás megfigyelőrendszert juttatta eszembe...
e., az ajtózár biztonsági szintjét a 0-10-es skálán úgy -100-ra értékelném...
f., de a legdöbbenetesebb a kilátás volt: panorámaablakunk mérete nem haladta meg a 20X20 cm-t, ami egy dolog miatt volt jó: reggel azt gondoltam legalább nem fog besütni a nap (de ebben is tévedtem)...

Végtére tudtuk előre, hogy nem a Hiltonba foglaltunk szobát, de azért ez elég durva volt.
Megbeszéltük hát, hogy este jól becsípünk, hátha akkor jó éjszakánk lesz.

Viszza az Excaliburba: még 1-2 előadás és irány vacsizni a Szlovákba: a kaja felejtős, de nem is ez a lényeg: kis csapatunk ismét könnyesre röhögte magát (csak te hiányoztál zozo!!!, meg Poolmanék, de ők sajna nem tudtak eljönni). Arius pajtás: reméljük a szappanopera első felvonása már íródik!

Kaja után aztán irány a szállás: Zedtől előkerül egy zsetonkészlet- akkor hát játszunk egyet. A helyi erők kareoke partyt nyomtak, mi meg elkezdtünk omahazni.
Csabi: "-Sziasztok! All-in! Sziasztok!" haditervel állt elő, ami be is jött neki: lévén sikerült az első partyban kiesnie Andika fulljával szemben. Sebaj, legalább volt már dealerünk is... Nyomtuk a partykat meg a piákat (tudjátok, csak hogy jobban aludjunk...). Vik aztán megmutadta néhányszor, mi is az igazi pókerarc: színsoránál és pókerénél akkorákat röhögött, hogy majd leesett a székről- vitte is vele a vakokat. Éjfélkor aztán záróra, 3-as döntetlen a vége: Andi, Zed és Vik majd legközelebb eldöntik, hogy ki a menő omahás...

Reggel sikerült párommal 1/4 8-ig húzni a lóbőrt (mit mondjak, szarul néztem ki...). Zedék 9-kor felriadtak, csak macsekot volt egy kicsit nehéz kiugrasztani az ágyból, de a reggeli kávé nála is megtette a hatását...

Irány ebédelni. Délben találka a többiekkel, majd DonPepe: leves és pizza, hogy nehogy éhen maradjunk. (Andimmal sikerült útközben elverni az FHM-en nyert utalványok felét.)

VERSENY: kb. 80 fő, 8 asztal, 30k kezdő chip, 100/200 vak, 25 perces vakszintek. Jól hangzik, csak egyvalami hiányzott: belőlem az energia.. Próbáltam mindent: 5-6 kávé, energiaital de semmi nem segített... Az első szünetre még sikerült egy fisht levennem, úgyhogy 40k-val irány a következő kávé. Szünet után 1000/2000-nél már 64k-val álltam, mikor következett a számomra sorsdöntő partyk sorozata, egészen pontosan három:

AKs kézben, UTG-ből egyik ss 23k-val all-in, én középről reraise allin, mondom 2-en lejátszuk. Sajna egyvalamivel nem számoltam: akit előtte fél órával levettem rendesen, 3.-ként 25k-val bejön a partyba ATo-al!!! (UTG-nél JQo) Flopban talált két tizest, én meg lementem 40 alá...

Következő partyban AQs kézben: emelek 12k-ig, ss-nek ez épp allin, adja-hát: mi van nála??? Persze, hogy KK, nekem meg természetesen nem jön az A...

Átültetnek az 1-es asztalra, Tomika allin 6k-val, AQs-el allin megyek: K8o-ra jön neki a 8-asa, itt már csak 15k-m van. Tudom, fel lehet még innen állni, de a tegnapi állapotomban itt döntöm el, hogy elég volt... (Versenyen ilyen szar állapotban még sosem indultam, sajna ez most épp így jött ki.) Tomika aztán Andimat is kiejtette AJ vs AK-al, úgyhogy indultunk is haza. A hétvége sajna eltelt, de lesz még ilyen, ebben biztos vagyok.

Még egyszer gratula zozonak, a többieknek meg köszönöm a játékot (az omahát is!), találkozunk két hét múlva Győrben! Addig is a rivrer legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések: