2007. június 28., csütörtök

tt a nyár, baromi meleg van, engem állandóan baszogatnak a melóhelyen, pókerezni sincs időm, stb, stb, stb...

Viszont: Ádám szépen cseperedik, épp tegnap volt 1 év 2 hónapos a drágám. Már 2 lábon jár, beszél egész nap (pl. a mamma nála egyértelműen az ételt jelenti... De tök jól megértjük egymást.)

Andim meg épp ezekben a percekben lesz érett (mármint nem abban az értelemben...). Drukkolok is neki nagyon, szerintem én simán idegesebb vagyok nála. Remélem lassan végez, oszt elmegyünk ebédelni valahová. Egy szép kis csokrot pediglen már beszereztem neki, biztos örülni fog a lelkem.

Kedves barátaim! Semmi újat nemtok hozzátenni zozo, ill. macs hozzászólásaihoz, hisz mindannyian úgyis tudjátok, mennyire utálunk Titeket andymmal mi is... Eme utálatunknak hétvégén szeretnénk újra hangot is adni, szal ezennel kicsit koraibb érkezést javasolván arra kérlek Titeket, hogy jelezzetek vissza hány órára süljön meg a grill tál sörbe áztatva? A zsetonok kiosztásra kerülnek 14 órakor, előtte a bendőnknek és a lelkünknek is jól kellene laknia. Így én legkésőbb!!! a 11 órát javasolnám, mit szóltok hozzá?

Csabi! Előre is bocsi a korai ébresztőért, de baromi szar lehet éhgyomorra "Sziasztok, allin, sziasztok!!!" belépővel indítani. Abból tuti kapkodás lesz, jóllakva meg olyan nyugodtan lehet dobálni a lapokat az első szünetig.

zozo! Sajnálattal kell tudomásodra hoznom, hogy eleddig nem sikerült felkutatnom a kedvenc háziállatodnál barátságosabb jószágot, de messze még a szombat... Ui: a söröd már behűtve.

macs drága! Figyu! Meg kellene egyeznünk, hogy most nem ülsz be osztani (nem kell nekem az a flöss...), inkább játszunk az FT-n, ok??? Ja és a piába való belefulladásért jogdíjat leszek kénytelen legombolni rólad...

Vik! Sztem tök mindegy, melyik ruciban boldogítod a fiúkat, ne hallgass Gergőre...

Gergő! Sztem tök mindegy, Vik melyik ruciban boldogítja a férfiakat... És köszi Andi nevében is a paklit, egyszerűen csúcs! Lassan meg csak megtudod Andi teljes nevét is...

Arius! Jelentem van hely bőven... (Mondjuk ez egy kicsit túlzás, de a kolesz feelingnél nincs is jobb.) Meg van oldva minden, már csak az kell, hogy ne kéresd magad. Tényleg finom vega kaják vannak a Halászban...


Csak hívna már Andim... Mondtam már, hogy tiszta ideg vagyok???? Csörögj már... Naaaaaaa.... Légycccccciiiiiiiii!

Túl van rajta!!!! WOW!!!!
Repülök is a drágámhoz...

Nincsenek megjegyzések: