2008. augusztus 28., csütörtök

18$

Ennyit utalt MB-re a már nem létező costadelpoker. Tegnap nézem a leveleket és a szokásos pipálgatások közepette (a szemétnek a szemétdombon a helye ugyebár- Arius megoldotta:))) valahogy csak elolvastam egy ismeretlen címről érkezett emilt. Még jó, mert valami cég érdeklődött, hogy én vagyok-e MrTuzson aki a cdelpokeren játszott ezen a néven? Merthogy szeretnék kifizetni az ott elfekvő tizenvalahány eurómat. Jéééé, ilyen is van? Nem játszottam ott már vagy egy éve, ez a pénz is az ősidőkből maradt ott valami freeroll nyereményből. Mondom jöhet, kérem MB-re. És láss csodát, egy újabb levélben megköszönték, hogy ott játszottam, további sok sikert kívánva már küldték is a lóvét, még tegnap délután megérkezett.
Este nyomtam is egy óra nl10-et, csak hogy érezzem az ízét a játéknak. Hétvégén ugyanis lemegyek a pincébe versenyre, meg egy kis cg-re. Kell már egy kis adrenalinbomba, meg egy kis lóvé is jól jönne így a nyaralások után. Remélem anyósnak nem kell dolgozni menni és péntek éjjel ott alszik Ádika, akkor irány a club!
Minap bementünk a tecsóba, 11 éves unokaöcsémnek kerestünk valami ajándéknak valót szülinapjára. De, hogy mekkora bajban vagyunk ilyenkor! Pont már játékot nem tud venni az ember, mást meg mi a fact? Na mindegy, azért lett neki valami. Viszont Ádámot látni kellett volna, mikor meglátott a játékosztályon egy összeszerelt komplett traktort utánfutóval, persze neki való méretben. A kosárban ücsörögve tologattam ajándékot keresve, mikor megakadt a szeme a traktoron. Nem szólt ő egy szót sem, de fejecskéjét lehajtva, száját lebiggyesztve csak búslakodott. Andi szólt (én nem figyeltem), hogy nézzem már Ádikát, hogy fáj a szíve! Mondom kicsimnek, akkor hadd csücsüljön rá, ha úgy is tetszik, elvisszük, úgyis most lesz a névnapja. Azt az örömöt látni kellett volna! Ádi szemei csak úgy ragyoktak, boldogan mosolyogva birtokba vette új járgányát. Mentünk is egyből anyósékhoz összeszerelni, merthogy félkész állapotban árulták dobozba pakolva. Elment a szereléssel egy óra biztos, de megérte! Le se akart szállni róla egész délután.
Lassan garázst kell eszkábálnom a járgányainak annyi van már: 2 lábbal hajtós motor, 1 autó, 3 bicikli, 1 elektromos motor, 2 szánkó, most meg egy traktor is. Még jó, hogy anyósék családi házban laknak, ott elfér minden. A panelben már most is gondban vagyunk annyi játékot kell elpakolni minden este, hogy lassan nem férünk tőle. De sebaj, csak a kis lurkó játszhasson, egyenlőre ez a dolga:)))
Más: szeptember 12.-én pénteken indul a másoddiplomás képzés. Várom is, meg nem is. Egyrészt semmi kedvem megint tanulni, főleg ismét olyan tantárgyakat, amik csak addig érdekesek, míg át nem megy az ember a vizsgán, aztán jobb is ha gyorsan elfelejti. Másrészt három hetente rámegy a péntek-szombatom. Viszont legalább lesz +18 nap szabim, amit a vizsgaidőszak végéig ki kell venni. Majd elmegyünk még pár napra valahova, maradt még egy kis üdülési csekk.

1 megjegyzés:

macsek írta...

Aranyos lehet a trakesszal:-))
Megnéznénk fényképen esetleg... Őt is:-)))