2008. augusztus 25., hétfő

Vagyogatok...

Mától ismét tolom a melót. Vége a nyárnak, az Olimpiának, meg a szabadságnak is. Tulajdonképp jól sikerült a nyarunk, voltunk 4 napot Balatonfüreden a Hotel Marinában, majd Csödén néhány jóbaráttal egy hetet, ahonnan leruccantunk Horvátba Rab szigetre egy hétre kis családommal. (A csödei képek most már tényleg hamarosan publikusak lesznek...) Végül elmentünk Lillafüredre a Hotel Palotába 5 napra hármasban. Szó mi szó, az is felejthetetlen élmény volt. Gyönyörű környezet, jó levegő, full extrás hely- soha rosszabbat. Azért jó találmány ez az üdülési csekk, az ember fél áron nyaralhat belőle.
Közben anyóséknál sikeresen kitanultam az ács- és asztalos szakmát is: 4 nap alatt olyan tetőt, kerítést eszkábáltunk full fából a teraszra, hogy egy profi is a csodájára járhat. Wazze, az idejét sem tudom már, hogy mikor dolgoztam ennyit utóljára, de az eredmény mindenért kárpótol. Egyszerűen gyönyörű lett! (Képzeljetek el egy 5,5x3 m-es betonozott teraszt, ami fölé cseréptető került, 4 akác oszlopon 10x10-es gerendán nyugodva, persze végig körben kis kerítéssel elkerítve. Végén lekenve sötétbarnára- tuti jó lett az egész.)
A póker teljesen kimaradt az életünkből, amit nem is igen bánok. Volt 2 session összesen, ami 3 beülő mínuszra sikerült- le sem kellett volna ülni a gép elé, de hát hajt a vérem, ez van. A legszebb egy KK flop utáni allin volt AAA flopnál, persze az ellen AJ-val pókert floppolt:DDD.
Pénzem csak VISA-n van, de nemtom hova kellene befizetni, keresni kellene valami normális helyet, ahol érdemes volna tolni. 1 terem kellene, de fogalmam sincs melyik.
Ami hiányzik az egészből az a TÁRSASÁG. A Floppon volt-nincs, mióta macskát száműzték halott az egész. Valahogy élettelen lett, semmi élet, versenyek is csak hébe-hóba és azok is siralmasak. No mindegy...
Lesz viszont a csapatverseny, ahova természetesen beregeltem magunkat a RaisesBanda csapatba, remélem el is tudunk majd menni. Jó lenne már felavatni macsék hajlékát is, meg végre találkozhatnánk a többiekkel.
Olimpia: először is gratula a pólósoknak, Vajdának, Janicséknak és külön Kozmannéknak! Másodszor meg egy nagy rakás szar az egész. Nem azért, mert ennyi érem lett amennyi, hanem a nagy leégések és lélektelen játék miatt. Valamiért már előre nem vártam úgy mint régen az egészet, de persze azért néztem mikor tudtam. Hát bár ne tettem volna...
A magyar fogszakorvosok meg kapják be! Egy hét alatt nem sikerült kiűzni a fájdalmat a bal alsó hetesből. Megfájdult múlt vasárnap, miután tavaly novemberben tömést cseréltek benne. Hétfőn irány a fogdoki, aki közölte, hogyha kihúzza, akkor nem kell elmennem röntgenre! Bazd meg, inkább azon agyaljál, hogy mit tudsz vele kezdeni. Irány a rtg., utána indul a gyökérkezelés. Mivel másnap korai, szerda meg ünnepnap, ezért köv. időpont csütörtök délelőtt. Ok, haza. Estére még nagyobb fájdalmam lett mint előtte, sorban szedtem a gyógyszereket. Kedden betelefonálok, hogy valami nem jó, mire doki közli, hogy tűrjek. Anyád! Tűröm még egy napig, de egyre rosszabb. Mivel Kulcson vagyunk anyóséknál, szerda reggel irány a klinika, ahol közlik, hogy legközelebb Székesfehérváron van ügyelet. Jó, akkor oda megyünk. Miután sikeresen megtaláltuk, jött az asszisztens, aki közölte, hogy náluk biz'a 8000 Ft az ügyeleti díj! Meg a tiedet! Mindegy, bemegyek: rtg. után közli a doki, hogy gyulladás van, lehet bakteriális fertőzés is, meg mozog a fog és túl nagy tömés volt már benne ergo- ki kell húzni. Fasza:( Akkor kapd ki de gyorsan. Foghúzás után kérdem, hogy: de ugye nem maradt benn semmi? Megnyugtat, hogy minden rendben. Irány haza, délutánra minden ok, mire elmúlik a zsibbadás este van és jön a feketeleves: ismét fáj a fogam (helye)! De nem a húzás miatt, hanem olyan igazi fogfájás formájában, estére meg megint vérezni kezdett. Újabb gyógyszerek, reggelre meg véres minden körülöttem, a fogam helyén meg egy nagy alvatt vérrög- irány a körzeti doki, időpontom már úgyis volt. Mire majdhogynem lebaszott a dokinő, hogy miért húzattam ki, mikor még épp csak elkezdte a gyökérkezelést, pont azért mert gyulladásban volt! Na ezt add össze. Meg minek mentem Fehérvárra, mikor délelőtt a városban is van ügyelet minden nap. Fasza! Ezt meg egy klinikán nem tudják- sirály. Na mindegy: vérrög eltávolítva, irány haza. Aztán folytatódott a gyógyszerszedés nappal- éjjel, mert csak nem akart enyhülni. És így telt el az egész hétvége. Ma hétfő van, egy fokkal jobb a helyzet, de korántsem biztos, hogy nem leszek kénytelen visszamenni...
És egy igazi badbeat a végére: ugye nemrég macs csabival Miskolcon tett egy lakatot a szerelmesek hídjára. Gondoltam ha már Lillafüreden leszünk, mi is lakatolunk egyet. Még a melóhelyen szereztem egyet, amibe szépen beütővel bekopogtattam a nevünket. Igen ám, de mikor- némi telefonos segítségetz kérvén macstól- megtaláltuk a hidat, nemhogy macsék lakatjára nem leltünk rá, de még a mi lakatunkat se tudtam kinyitni a kulccsal- elbactam a lamellákat, mikor a beütővel ügyeskedtem:( Kulcs beletörött, úgyhogy nem csak a lakatkulcs, de a lakatunk is a patakban landolt...

6 megjegyzés:

Amanoba írta...

Egyrészt örülök, hogy végre hallok Rólatok, bár nyilván jobb dolgokról jobb lett volna olvasni.
Remélem mostmár csökken a fájdalmas rész! (pókerben is :-)

daniboy írta...

bár tudom h én csak beugró voltam a raisesbandába, de ha esetleg szükség van egy emberre akk szóljatok nyugodtan... én jól éreztem magam veletek :)

Unknown írta...

nem jársz a C-re se bakker, pedig jobb mint egy 100 dodós freeroll :P

macsek írta...

Bacca meg a fogtündér:-)
Jobbulást Drága, és természetesen várjuk a képeket:-D

u.i. a szóellenőrzést nem akarod kivenni a blogbeállításoknál?

Tuzson írta...

Kivettem cic:)

macsek írta...

De jóóóó, ennek örömére írok még egy bejegyzést:-D