2008. augusztus 8., péntek

Ma este pókerolok

Talán. Már ha nem esek be előbb az ágyba. De azért kellene már egy kis vérpezsdítő/idegromboló cg. Mivel ma dolgozok utóljára (mármint az egy hét szabi előtt), egy kicsit benézek online valahová. Legalább csetelek is egyet már ha találok valakit, bár manapság úgy néz ki, fellendült a dolog.
Megyünk a csapatversenyre is, remélem felavathatjuk a macsék által gyönyörűen felújított kéglit:) Szép lett biztosan, mert mikor még félkész állapotban láttuk, már akkor elnyerte a tetszésünket. Azóta bizonyára tökre otthonossá sikerült varázsolni, bár hallom néhol még azért kábelek lógnak ki a falból:))) Azt nem árulták el, hogy vajon azoknak a vezetékeknek mi lesz a sorsa, azaz mit is szeretnének rákötni. A vietnámi balzsammal végzett műveletek után lenne egy tippem, bár ezt inkább nem írnám le:))) Csak szóljatok ha kész van, rohanok és megörökítem (tudjátok olyan "hülye japán túrista módjára").
A Csöde-csoda képek meg ígérem tényleg hamarosan elérhetőek lesznek, de valahogy még nem szántam rá magam a műveletre. Pedig nagyon jók lettek, hát még a videók!
Macs írja a blogjában, hogy végre Olimpia. Hát 4 éve még én is így lelkesedtem érte (ahogy eddigi életem során mindig is így volt), de most valahogy nem tud lázba hozni a dolog. Ilyenkor már betéve tudtam minden adatot, hogy ki-mikor-miben érdekelt és le nem maradtam volna egyetlen valamire való sporteseményről sem, mégha magyar versenyző nem is volt érdekelt benne. De ami az idei Olimpia körül zajlott/zajlik, az valahogy elvette a kedvem. Illetve elvette azt a lehetőséget, hogy "felpörögjek", hogy lázba hozzam magam a nyitó ünnepségre. Valahogy ez most hiányzik, így -ha csak valami csoda nem történik- valszeg ez most "nem az én olimpiám lesz". Pedig higyjétek el, imádom a sportot. Magam is versenyszerűen kézilabdáztam majd 15 évet, voltam magyar bajnok is nem egyszer, meg bejárhattam egész Európát a Dunaferrel, de ez most valahogy mégis lapos nekem. Mindegy, talán ha látok valami szép magyar eredményt, megfordul a kocka. Bár Lillafüreden nem hiszem, hogy ezzel leszek elfoglalva, ott a gyönyörű környék, a finom kaják, hideg sör, no és persze legfőképpen szeretett kis családom: Andika és Ádi.
Ja és még valami: szeptembertől újra iskolapadba ülök: már tuti, hogy elindul a szakmérnöki másoddiplomás képzés, úgyhogy fel kell kötnöm az alsóneműt. Viszont lesz még idén +18 nap szabim, úgyhogy egy hónap plusz munka nélkül.
Egy hét múlva jelentkezem, addig is jó játékot mindenkinek!

4 megjegyzés:

macsek írta...

Azok a drótok a házimozi hangfalának bekötéséhez kellenek:-DD Szóval ki kell hogy ábrándítsalak semmi szadó-mazó nincs a dologban:-DD
Bár már lassan úgy hozzájuk szokok, hogy hiányozni fognak, ha végre eltünnek:-)
Még plusz 18 nap szabi??? Baze,már így se jársz be dolgozni...:-)))

Tuzson írta...

Nem gondoltam én semmi rosszra:)
Dolgozni meg igenis járok, bár akár otthon is lehetnék, nemigen tűnne fel senkinek...

Unknown írta...

szerintem kezdd el nézni az O.-t majd megjön az étvágy közben :) Az a jó ilyenkor, hogy azt is megnézi az ember, amit amúgy sohasem nézne, mondjuk egyes sportok nekem 4 évre elegek is, amit most látok belőlük :)
Kopasz mókusbácsival amúgy is végig fogjuk kommentálni (valamelyik) cseten a dolgokat.

Amanoba írta...

Na visszajöttünk mi is :-))
Már megint szabira mész??? :-)))
Én még csak hüledezek az itt-ott olvasottakon, majdcsak felveszem a fonalat.
További jó pihit!
...és az Olimpia megnyitó szuper jó volt. Szerintem a versenyek is jók lesznek...