2008. augusztus 7., csütörtök

Igen élek...(egy macskabarát:)

Csak otthon nem ülök gép elé. Ádám délelőtt bölcsiben, én melózok, délután együtt a család, este meg már fáradt vagyok. Mostanság póker egy szál se- nem tudom mikor lesz-, de sebaj... Csak ti hányoztok (mindenki tudja, kikre gondolok), bár azért figyelem a történéseket. Egy szóval: vicc ami mostanában megy. Nem fejtem ki a dolgot, engem csak annyiban érint a dolog, hogy valaha annyira szeretett közösségi oldalunk macs elvándorlása után (sic:((() messze nem olyan mint volt. Gyakorlatilag hónapok óta nem történik semmi, a közösségi élet a béka segge alatt van. Persze akiket megkedveltünk, akikkel barátok lettünk, ők sem taliznak ott és ennek a miértjét mindannyian pontosan tudjuk. De! -gondolom nem én vagyok egyedül akinek hiányzik a régi KÖZÖSSÉG- remélem lesz valami hely, ahol újra talizhatunk. Addig meg oltsátok egymást ezerrel, legalább a chaten zajlik az élet!

Ui: Vasárnap kiruccanunk Lillafüredre 5 napra a Palota hotelbe, jól jön majd egy kis pihi. A lakat már megvan:), csak azt nem tudom, megtaláljuk-e a helyét?

6 megjegyzés:

macsek írta...

Jajj, úgy örülök Nektek, mert már kezdtem rosszúl érezni magam. Biztos tudjátok miért. Egy kicsit lelkiismeretfurdalásom volt Csöde miatt, mert sztem egy hangyányit hangyás volt mindenki.
Már egy mailt fogalmazgattam magamban, de akkor szerencsére csak elfoglaltak vagytok.
Jajj, most úgy örülök!!!! :-DDDD

Más: Ezt már elöbb is akartam írni, arra reflektálva, hogy nem az én kiválásom óta van ez. Elötte is már kezdődött az agyhalál, az oka az volt, hogy nem volt semmi, ami érdekessé tette volna a helyet. És ezért is folytatódik még ma is.

Na puszika Nektek, és most tényleg nagyon örülök!!!

fuchscs írta...

Hf.: A lakatot a miénk mellé tegyétek lécci :))
Jó keresgélést :)

macsek írta...

Ja, télleg!!!:-D
Kérünk róla fotót is:-)

Tuzson írta...

lLesz kép róla, márha egyszer valaha megtaláljuk:)
Nem tudnátok valami támpontot adni, Miskolc mégse egy Csöde felső:))))

macsek írta...

A támpontot majd Csabi megadja, mégis Ő a helyi erő:-))
Figyu Drága, tudom, hogy nagyon elfoglalt vagy, de annyira várnánk a képeket legalább...
Lucáét már begyüjöttük. Tudod viszket a tenyerem egy ilyen best of csöde összeállításra:-DD

Tuzson írta...

Este megpróbálom feltenni, meg valszeg ma éjjel játszom is egy kicsit (ha be nem kumok:)