2009. szeptember 29., kedd

És eljő a hétvége:)

Nem, nem bolondultam meg, csak éppen úgy adódott, hogy a mai nappal (kedden) vége a melónak a hétre. Történt ugyanis, hogy tegnap este megcsörrent Andika telefonja és legnagyobb örömömre Arius barátom keresett. Mégpedig azzal, hogy volna-e kedvem ma focimeccset nézni? Na nem a tv-ben egy sör mellett, hanem a Debrecen-Lyon BL meccset. Mondom mikor kezdődik? Asszongya este 9-kor. Mondom neki, hogy akkor hányra érek majd haza Debrecenből? (Vivá foci- csak ennyire vagyok képben- nem röhögni!!!:)
Szóval úgy hozta az élet, hogy volna két jegye ma estére, ezt meg persze nem lehet kihagyni, így ma elmegyek életem második! focimeccsét megnézni élőben. Illetve bocs, a harmadikat. Voltam egyszer egy Dunaújvárosi Kohász Sportegyesület vs nemtomki meccsen még az ősidőkben, meg egy Vajta vs passz falusi rangadón. Ezek persze nemigen hagytak mély nyomot bennem, így ma este felfrissítem valamelyest a futballhoz való szakértésem egyes elemeit:) Na meg persze örülök, hogy Arius mesterrel is találkozhatok végre. Persze szabit vettem így ki holnapra, mert okulván a nemrégiben ugyancsak a Puskás Stadionban végighallgatott Depeche koncert után való hazajutás viszontagságából tuti, hogy hajnali 2 előtt nem érek haza. Azt meg amit Manó barátom épp ma művelt (lsd. a blogja: http://amanoba-theflop.blogspot.com/2009/09/hosszu-kesek-melobol-ejszakaja.html) nemigen csinálnám meg. Aztán felhívtam Andikámat, ő meg aszongya, hogy akkor már minek megyek csütörtök-péntek? Ő is otthon lesz (épp hosszú szabin van), így kivettem még két nap szabit. Folyt. köv. hétfőn, elvannak itt bent a melóhelyen nélkülem is. Kibírtak 8 hónapot, hogy nem dolgoztam, ez a pár nap már smafu.
Jut eszembe: október 15.-18.-ig Esztergomba megyünk, lefoglaltam a már kifizetett 3 éjszakát a Bazilika alatt panzióban (de hülye neve van).
Aztán október 26-30-ig őszi szünet lesz az oviban Ádikának, így azon a héten kénytelen leszek ismét szabin lenni:) December 23.-tól meg már nem is dolgozok, csak legközelebb 2010. február 1.én:)))) Merthogy van még 24 nap tanulmányi szabim a 6 vizsgára, azt is ki kell venni január végéig. Így lesz időm MTT-zni is, kell már egy kis lovetta, mert tavasszal visszamennénk Egyiptomba, nagyon bejött a hely. (Meg Ariusnak ígértem egy vízipipát, de több most nem fért be a bőröndbe).
Apropó még valami: azt talán még nem meséltem, hogy a nyaralás előtt kaptunk a Fejér megyei rendőrkapitányságtól egy levelet, amiben leírták, hogy mikor és hol parkoltam szabálytalanul, amiről fotó is készült és várjam a csekket. Hát kérem szépen meg is jött! Ha valaki mesélné tuti nem hinném el, pedig igaz: 50.000!!! forintra basztak meg! Kérdem én, hol tart már a világ? Nem magyaráznám sokat a történetet, legyen elég annyi, hogy a város egyik legnagyobb áruháza mellett lakunk, aminek 0!!! parkolója van, így mindenki a házunk előtt lévő parkolót használja ha épp bevásárolni megy. Így néha kénytelen vagyok olyan helyen megállni, ahol behajtani tilos tábla van, viszont felállok a járdára egy olyan helyre, ahol nem zavarom se a rakodást (merthogy nem vagyok az úton), se a járdán való közlekedést(mivel ez egy akkora "kiugró", hogy négy autó parkol rendszeresen egymás mellett). Na éppen itt fotóztak e megyeiek (hogy mi a faszt kerestek épp itt, azt nem tudom, biztos épp semmi komoly dolog nem történt semerre) és ha már eljöttek idáig, gondolom kirótták a max bírságot mindenkinek. A szomszédunk is aláfutott a dolognak, őt is ennyire vágták meg. Még annyi azért szerepelt a levelükben, hogy 5000 Ft-os illetékbélyeggel ellátott fellebezést írhatok az országos rendőrfőkapitánynak (igen, így csupa kisbetűvel) címzett levélben, aminek persze semmi értelme, így befizettem a kiírt 8 napon belül. Kapják be.
Csak azt nem értem (erről jutott eszembe), hogy hogyan üzemelhet egy 3 szintes áruház a város közepén úgy, hogy a környékén egy darab parkoló sincs kialakítva? Nincs erre valami szabályozás (tuti, hogy van)?

1 megjegyzés:

Amanoba írta...

Azt hiszem ez igazi bedbít volt :-(
Mint nekem anno az éjszakai kerékbilincs Pesten. Bár akkor ehhez képest még olcsón (14K) megúsztam. Nem semmi...