2007. február 12., hétfő

Egy kis helyzetjelentés:

Óriási dolgot vittem véghez (legalábbis nekem igen nagy dolog volt...)!

2. lettem a hétvégén megrendezett dunaújvárosi Grand Master versenysorozat 3. versenyén!!!

De nézzük sorjában:

4-es szintű verseny volt, ahogy mindig, 39 induló jött össze. 5 asztalon játszottunk, 1000 induló zsetonnal.
Egész jó asztalra kerültem, nemigen volt jó játékos az asztalomnál. Feszesen játszottam, így az első szünetig nem is mentem följebb zsetonilag (igazán játszható lapom nemis volt...). 56-ra pl. nyílván nem mentem be, ekkor 5-ös pókerem lett volna.
22-re limpeltem, 10108 a flop, emeltek 100-at, dobtam. Turn: 2-es!!! (francba! A srácnál volt egy 10-es, úgyhogy itt duplázhattam volna.). Volt még egy parti: nálam AQo, limp, flop: 7QK. Emelek 100-at, erre egy srác all-in, én fold. Mutatja a Q9-et... (Megfogadtam a múltkori szívásból okulva, hogy csak nut lapra adom az all-int. A múltkorin Q flussömet verte K fluss úgy, hogy kijött a flopra az A. 1 lap verhetett meg és az pont nála volt...)

Szünetig ennyi, itt kb 28-an voltunk még. Az első 20 helyezett minden versenyen pontokat kap és a 20 fordulós versenysorozat végén az első 6-nak lesz egy döntő verseny, úgyhogy minden elcsípett pont számíthat a végelszámolásnál. Éppen ezért az első célom a 20-ba való kerülés volt.

Szünet után gyakorlatilag szintén semmi játszható lapot nem kaptam. 2 parti volt amire emlékszem: 55-el limpeltem, de flop után dobtam. Valamint 23s-el nagyvak voltam, turnig senki nem emelt, ott volt már 4 színem. A BS itt viszont ráemelt, én dobtam... Jött az 5. színem és mivel azzal a lappal sora lett az egyiknek, itt duplázhattam volna, dehát nem adtam meg...

12-en voltunk még, én tök utolsó helyen álltam 500 zsetonnal, amikor jött a 2. szünet. 100/200 volt már a vak, úgyhogy nem sok esélyt láttam a döntő asztalra...
Szünet után A9o-ot kaptam, amire limpeltem. Gondoltam, ha jó lesz a flop, akkor all-in, ha nem, még mindig van zsetonom egy partira. Flop: JJJ!
Akkjor- mondom- itt az idő: all-in! Erre egyvalaki tartja és mutatja a 99-et... Uppsz, itt estem ki... Jön a turn: 9-es!!! Ász nem jött, úgyhogy feleztünk, itt felmentem 600 fölé. Estek ki sorba az emberek, úgyhogy bekerültem a döntő asztalra 620!!! zsetonnal. Az átlag 5000 volt, úgyhogy hamarosan all-inre kellett mennem.

3. leosztásnál KQo-ot kapok, mondom jó, akkor itt az idő: all-in.
Egyvalaki adja, jött a Q-nyertem. Itt lett 2000-em.

Pár leosztással később A10o kézbe (utálom ezt a lapot, mint már írtam, szinte csak szívok vele...), de gondoltam nemigen várhatok jobb lapra (150/300 volt a vak), úgyhogy ismét all-in. Egy ember adja: K7-el, nem jön semmi: Ász magassal viszem a potot. Itt már 4000 fölött vagyok, úgyhogy elkezdhetek játszani.

Nagyon figyeltem az ellenek játékát, igen sok apró, ámde igen hasznos info gyűlt össze róluk. Nem is hittem volna, hogy így lehet olvasni a lapjaikat... Még mindig 8-an vagyunk (apropó: az első 6 kap zsét), amikor 1010-et kapok kézbe. 250/500-as vaknál limpelek, flop: 338. Én beszélek először, úgyhogy némi gondolkodás után all-int mondok. Szinte biztos voltam benne, hogy egyikük (a nagyvak) dobni fogja és úgyis lett. A másiknál tudtam, hogy nincs kézbe pár- arra emelt volna preflop-, igazából flusshúzóra tettem a srácot: ÉS IGAZAM volt!!! Nem jött az 5. színe, úgyhogy itt már CL lettem.
Igaz ez egy kicsit kockázatos volt, talán várhattam volna jobb lapra, dehát kockázat nélkül nincs nyereség...

Szép lassan azért elkezdtünk fogyatkozni, előbb 7-en, aztán 6-an lettünk. Igen jól álltam, 10k fölötti zsetonnal, úgyhogy elkezdett az történni az asztalnál, amit én akartam... Tudom ez talán egy kicsit nagyképűen hangzik, de jókor hoztam jó döntéseket. A mögöttem lévő sráctól pl. 3- szor loptam el a nagyvakot, mert tudtam, hogy nem adja meg az emelésemet (egyszer flop után, 2-szer preflop). A következő körben pedig sikerült is kiejtenem, úgyhogy már csak 5-en maradtunk.

Még egy parti volt, amire emlékszem: ismét A10 kézbe nagyvakon. Kisvak (a későbbi nyertes, itt kb. 3000 zsetonja volt), kiegészíti a kisvakot, ami ekkor 500/1000 volt. Ok, akkor mondom: all-in. 2-en voltunk, gondoltam nincs jó lapja: mutatja a K6-ot. Hát mit mondjak... Ismét bukok A10-el, lejött neki egy 6-os.

A lényeg viszont: ő ejtette ki a 3. helyezettet és a heads-upra a következőképpen kerültem: nála 31k, nálam 8k.

Megj: a párom befutott, mikor 6-an voltunk, nagyon jól esett, hogy ott szurkolt nekem végig!

Szóval heads-up:

Az első leosztást én osztottam: nézem a lapjaimat- AA!!!
Ezt el sem hittem, egész este nem volt ilyen jó lapom preflop, erre saját magamnak leosztom a végjáték első partijában... Ha ezt valaki más meséli, el sem hiszem.

1500/3000 volt a vak, én voltam a kisvak. A srác elég agresszíven játszott- mint ahogy én is- úgyhogy némi gondolkodás után csak tartottam a tétet, várva, hogy all-inre viszi. Úgy is lett: Mutatja a K7o-ot. Én erre kidobtam a lapjaimat, amik éppen úgy estek az asztalra, hogy csak az egyik Ász látszott, a másik takarásban volt. "-És a másik lap?- kérdezi a srác. Én csak mutatok a lapokra, mire ő széthúzza: hát volt felhördülés rendesen... Ekkor már mindenki a klubban minket nézett. Jó érzés volt nem mondom...
Lényeg: jött neki egy K, de vittem a potot. Ezután lopkodtam a vakjait rendesen. Agrasszívebbre vettem a figurát, többször vittem a vakot, mint ő. 2-szer nem adtam meg az all-injét, egyszer A4o-al. Itt sokat gondolkoztam, de azt hiszem jól döntöttem: megmutadta, 99 volt nála.

AQo-ra megadtam az all-injét, megint K9 volt nála: jött neki egy 9-es...
A döntő partit meg J5s-el vesztettem, AJo volt nála.

De így is nagyon örültem, 28k volt a "jutalom". Ez az első igazi nyereményem, keményen megdolgoztam érte. A verseny majdnem 8 órán át tartott, mit mondjak, rendesen elfáradtam a végére...

Ami még említésre méltó: a Titanos versenyen 4.-ként kaptam 5$-t. AKo-al estem ki 55 ellen...

Egyenlőre ennyi, majd jelentkezem.

Csá: Tuzson


Nincsenek megjegyzések: