2007. február 26., hétfő

Hi!

Először is gratula mindenkinek, aki Vik jóvoltából ösztöndíjban részesült!!!

Vik, neked meg kösz a bónusz kódot, már megis jött a Titanon a 20$ bónusz, úgyhogy most 100,60$-om van.
Beszélgettem a supportal befizu előtt, de 3-nál több tikettet az istenért se volt hajlandó felajánlani. Gondoltam sebaj, mégiscsak kapok egy beugrót a 250k garantált szatelitre, majd azt jól megnyerem...

Hát erre mi lett: kaptam 5 db belépőt!!!

Viszont a 250k-s szatelitjegyet lecserélték egy Monte Carlo sat.jegyre...
Annyi baj legyen, akkor kénytelen leszek utazni...

Most épp innen töltöttem le a Partyt, de egyszerűen nem akar megjönni az emil a kóddal. Hogy mi lehet a hiba, fogalmam nincs. Másik emilre kértem, hátha megjön...

Na lépek is, megnézem mi a helyzet, sziasztok!

Nincsenek megjegyzések: