2007. február 6., kedd

Hát eltelt egy hét, rég írtam már a naplómba...

De nézzük, mi is történt ezalatt:

Voltam élőben pókerezni. 15-en indultunk, 9.-nek kiestem... Ugyanaz történt mint múltkor: A10-el belefutottam KK-ba. Nem baj, szombaton ismét megyek, remélem összejön végre egy FT.

Tegnap buktam egy beülőt a PR-en, NL25-ön. Most 85$ van még, kivenni egyenlőre nem tudom, úgyhogy megpróbálom még följebb tornázni.

Viszont nagyon pipa vagyok magamra: egy megnyert meccset vesztettem el a saját hülyeségem miatt: TÜRELMETLENSÉGEM áldozata lettem!!!

De nézzük, mi is történt:

Párom nyomja az i4-on a freerollokat, múlt héten be is jutott a szombati 2. fordulóba, ahonnan az első 10 továbbmegy a havi 100k-s garantált tornára (200 euros belépőt nyer).

Valamiért nem volt kedve játszani, úgyhogy gondoltam majd én megpróbálom. 765 induló volt, viszont meglepetésemre itt már nem volt all-in háború. 2500 zsetonnal indult mindenki, úgyhogy azt gondoltam, várok a jobb lapokra és megpróbálom komolyan venni. Mit mondjak, sikerült is...

Az első szünetig 2 partiban voltam bent:
AA kézbe, all-inig mentünk egy sráccal, nála 44. Flopban ott a 3. A, turn 4-es (huh), de nem javult tovább, úgyhogy sikerült dupláznom
Később QQ kézbe, emelek egy embereset, 1 valaki jön: flopban 3 kislap, én all-in, ő call: flushhúzója volt, de nem jött: megint dupla!

Szünet után 1010 kézbe. Flopig bemegyek, ott a 3. 10-esem. 3-an vagyunk, egyik ráemel, mire a másik még nagyobbat, én all-in hátulról. Első dobja, második call: újabb flushúzó ellen megyek, de nem jön neki. Szépen gyarapodok...

Később 55 kézbe, limpelek, flopban ott a 3., valaki emel, én all-in: újabb gyarapodás.

99-el 77 ellen nyerek még pár ezrest, majd újabb QQ-val emelek 8000-et (1000/2000 a vak), egyvalaki tartja, flop után all-in: ezt is nyerem.
Itt van 34k-m, 52-en vagyunk még játékban.

Szünet után (2 óra 20 perce megy a parti) újabb QQ kézbe: flop után all-in. 88 ellen megyek, egyikünk sem javul: 71k-m van, 7. vagyok 46-ból!
Itt már gondoltam, hogy lesz valami...

1010 kézben, megyek riverig: ott kapom a 3. 10-est, amivel fullom van: 95k-val 2. vagyok 41-ből.

Még két helyzetjelentés amit fölírtam:
- 6/27: 94k-val, 2 óra 45 perc
- 4/25: 105k-val, 2 óra 50 perc.

És itt jött egy parti, amivel megkopasztottam egy kicsit a BS-t: AJ-val nyertem tőle egy kicsit: 165k-val 3. vagyok 21-ből!!!

És itt kellett volna behúzni a kéziféket!!! Több mint 3 órája játszok, kapom is a jó lapokat fél óránként, ahogy kell. Jól is játszom meg őket, gyarapodok, ahogy illik. De sajnos itt elvesztettem a fejem... Sitouton is bejutottam volna vagy 100k-val kb. 5.-ként a FT-re, de nem, nekem itt kellett erősködnöm ismét a BS-el!

1010-el limpelek: flop 782. Emelek 30k-t, BS adja. Turn J, emelek, ő call. River x, ő emel, én adom... Deó, hogy minek nem dobtam el a francba a lapomat flop után... Mi volt nála? 78!!!

Itt lementem 70k-ra, 17-en voltunk még. Ok, akkor kivárós játék...
Ment is addig, míg 12-ben az utolsó helyen kaptam kézbe QQ-t: all-in nyomtam (15k a nagyvak, nekem 40k-m volt), reméltem, hogy sikerül ellopni a vakokat: de nem. A nagyvak K10-re megadta és lejött neki egy K.

Hát így lettem 12., nyertem 9 eurot, meg óriási tapasztalatot...

Ott lehetnék a 100k-s garantált versenyen, de elbasztam. 3 órán keresztül játszok szinte tökéletesen és egy partiban lerombolom, amit nagy nehezen fölépítettem magamnak.

Gondolom jó páran megérték már ezt, de nekem ilyen még soha nem volt. Estem már ki FT előtt 2-3 hellyel, de nem így és főleg nem ilyen játék után.


Na mindegy, gyúrok a következőre, addig is jó lapjárást mindenkinek!

Sziasztok: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: