2007. január 30., kedd

Hogy az a jó **** ****** **** *******, hogy **** **** a ****** *****, te **** **** *******!!!!!!

(bocsi...)


Hát ami tegnap este volt az nem semmi....

4 freeroll szép sorban:
1. Titan: 200 körüli induló. A lényeg: jól állok, kb. fél órája megy, A10-el esek ki A9s ellen. Riverre flushe lett...

2. PS: 60-ban vagyok, 18 fizet. A lényeg: K terccel esek ki Q7s ellen. Már a flopra flushe van...

3. Titan: 400 indiló, 15 fizet. Már csak 78-an vagyunk, 2. helyen állok 22k-val. KK kézbe, ellen all-in, 2-en adjuk. Nála 99- meglett a setje, kiestem. (Ha ezt nyerem, sitouton is FT-n vagyok...)

4. ÉS A LEGDURVÁBB, AMILYeT MÉG SOHA NEM SZÍVTAM: i4poker, 1000$-os MTT, 90 fizet. 220-an vagyunk, jól állok 12k-val. Régóta semmi lapom, míg végre kapok kézbe JJ-t. Emelek 4BB-t, mindenki fold, kivéve egyet: visszaemel 12BB-ig. Én call: flop QQ8.
Én jövök, gondolom ha nem nyitok, vesztem a potot, úgyhogy all-in, Q-ja tuti nincs...

Ő call és mutatja a lapját: HÁT NEMIS VOLT Q-JA, CSAK MINDJÁRT KETTŐ A KEZÉBE!!!!!!! Persze riverre megkaptam a 3. J-mat, hogy azért szebben kapjak ki...

Hát a k. nénikéjét az összes rohadt szoftvernek ami csak a neten fellelhető!!!

(Nyugi-nyugi-nyugi....)

Bocs, de ezt le kellett írnom. Elcsesztem 4 freet és ezekből 1 kivételével nekem kellett volna nyernem a partit. (ok, flopra flush az még elmegy...)
Úgyhogy előrébb jutás semmi, igaz ringet nem játszottam már pár napja. Lassan újra nekiállok.

Most várom a Wingows-on az 5 dolcsit, tegnap regeltem, ma még semmi. Este Titan exclusive, meg játszok egy silvert a PR-on.

Jó lapjárást mindenkinek.
Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: