2007. január 23., kedd

Hát eltelt a hétvége...

Poker nem sok volt, néhány freeroll és egy kis NL4 az i4-on.

Azért sikerélmény akadt így is, nézzük sorjában:

1. Pokerrom: utánanéztem a honlapon, hogy mit is lehet csinálni az itt lévő 100 $-mal. Látom ám, hogy már tudok beugrókat venni, mégpedig 2 félét: green room és silver room tournamentekre. Nem fizetnek sokat (100, ill. 300 $ összdíjazás), de megnéztem és 150-200 indulónál soha nem volt több rajtuk, ráadásul az eddig gyűjtött player pontjaimból (kb. 250) egész sok tornára futja. A greenre 10, a silverre 20 pontba kerül 1 jegy. Vettem is még pénteken 1-1 db-ot, 4 nap van rá, hogy lejátsza az ember.
Na, tegnap este nekiindultam egyidőben mind a kettőnek. A silveren felmentem kb. 4000-ig, utána zuhanórepülés. A greenen viszont 5. lettem!!!, így kaptam 7$. Ezzel most 107,10$-om van.

A torna elég jól kezdődött. Egyrészt 167-en indultunk csak, az első 21 fizet. A vakstruktúra nagyon baráti, lehet feszesen játszani, idő mint a tenger. Fel is mentem úgy 10000-re, ekkor kb 50-en voltunk. Na itt jött egy érdekes parti: kézben KK. Nem részletezem, de all-in lett belőle és vajon mibe szaladtam bele?- hát persze, hogy AA-ba. Viszont nagy mákkal sorom lett, úgyhogy itt máris az első 5-ben voltam. (A torna alatt 3-szol volt AA vs. KK!!!).
Volt még egy parti, ami sorsdöntő volt: kézben QQ, preflop emelek embereset (sok laza játékos az asztalon, a versenyen oltári sok szerencsés, ill. másnak balszerencsés parti), 3-an jönnek. Flop 3 kicsi szivárvány, emelek nagyot, 2-en fold, 3. all-in-én call. Nála KK...
Gondoltam ezt jól beszoptam (itt lefeleztem volna a zsetonom), de a riverre jött a 3. Q! Uppsz...

Ezután csak néhány vaklopás, feszes játék- final table! (VÉGRE!!!)
5.-nek érkeztem ide és a vége is ez lett sajna. AJs-el hátsó pozícióból raise 5000 (1000/2000 vaknál- mondom, hogy jó volt a blind str.). Itt már ritkán volt parti, azok is elhaltak a flopon. Ekkor viszont egyikük call. Flop: A-10-x. Emelek 5000-et, ember call. Turn: J- és itt mantünk all-in. Azt hittem megvan, de AK-a volt és a turn most őt mentette meg: K jött le.

Nem baj, rég voltam már FT-n, ennek is nagyon örültem.
Azt hiszem ezeket a tornákat fogom nyomni, még egy jó párra tudok beugrót venni. Ezeket lejátszom, aztán cash out... (Remélem sikerül kivennem a zsét. Megnéztem a cashierben, aktív a cash out gomb, úgyhogy lehet, hogy menni fog, csak meg kell csinálnom a kártyát, mert jelenleg nincs MB.)


2. i4poker: játszottam NL4-en fél órát. Feszes játék, semmi akció (nagyvakról mentem csak be, flop után rendre fold).
Egyszer csak fellőtték a rakétákat!!! (AA kézbe)

Raise 6BB, 2-en call. Flop xxx, semmi veszélyesnek tűnő lap, emelek 1 eurot, egyik call, másik visszaemel egy kicsit, mondom akkor all-in: mindkettő call. Flop, river semmi: terítés-nyertem 7 eurot! (Egyiknél AJ-semmilye nem lett, flopnál még színsorra sem volt esélye... Másiknál 55- nem javult a lapja.)


Póker ennyi volt a hét végén. Andival csavarogtunk 2 napot (gyerkőc a mamáéknál). Vettünk Ádámnak egy oltári vagány adidas melegítőt, meg cipőt (hogy milyen tuti a drága benne!!!). Kapott még farmer dzsekit, farmer gatyát, kapucnis felsőt, pólókat, meg 2 nacit tavaszra. Hogy ezeket a kis lurkókat milyen vagányul fel lehet öltöztetni... (Igaz, hogy egy vagyonba kerülnek ezek a falatnyi ruhadarabok, de legalább még egy motiváció, hogy fejlődjek-nyerjek a pókeren...)


Ja, és kösz az infot Vic, regeltem a Costa del pokerre, ma küldöm nekik az e-mailt, remélem hamar jön a 10 dolcsi.

A könyvet meg nem tudtam átvenni szombaton, hiába hívtam B.J.-et a megbeszélt időpontban, meg vagy egy fél órán át- ki volt kapcsolva. Nem baj, remélem a héten megjön postán...

Jó lapjárást mindenkinek!

Folyt.köv.

Tuzson

Nincsenek megjegyzések: