2007. január 19., péntek

Na halihóóó!

Gyerekek, hogy megszivatott a párom!!!

Egyedül vagyok itthon, párom Ádámkával az anyjánál. Beültem NL4-re az i4pokerre, gondoltam megnézem mi megy ott (mondjuk tudtam előre...).

Egyszer csak kidob az asztalról és ezt írja ki:
"Session moved
Your session has been moved to another client. This client will close."

Mondjuk értem, hogy mi ez, gagyogok englishül, csak azt nem értettem, hogy hogyan lehet. Belépek megint, pár mp. és újra. Na ez így ment vagy 5-szor (közben meglepődve tapasztaltam mikor épp láttam az asztalt, hogy a zseton meg csak gyarapodik!).

Mire csörög a telefon és a párom kérdi, hogy nem az i4-t nyomom véletlenül? Mondom de!-és nyomnám is, ha hagynád!
Mondanom se kell, röhögtünk mint az állat.
Ő csak jót akart: letöltötte az öccse gépére a klienst, hogy regisztráljon a 16:15-ös 5 laposra (tudniillik azt imádja), de bedobta az asztalhoz. Mivel már ott volt (bár nem értette, hogy hogyan) lejátszott 2 partit:
1. Kézbe AA-nyert vele 1 eurót.
2. Kézbe JQ-nyert vele 70 centet.

Na soha rosszabbat!

Viszont így is -80 cent a mai egyenleg, ugyanis én elbuktam 1 beülőt (4EU). A másodikban meg már épp +1,50-ben voltam, amikor elkeztünk az Andival "játszani".

A 4 eurot így buktam:
Sajna a 66-om, flopban settel elvérzett egy 10-es set ellen (neki szintén a flopban megvolt)= -2 Eu.
QQ, emelek 6BB-t, ugyanaz adja: flop- 468. Emelek potnyit, ember call, turn:2. All-int mondok (kb 1,50), emberünk call: river K. Vajon mi volt nála? Hát persze, hogy AK.

Na ezért nem szeretem a microlimitet...
NL25-ön tuti fold a csávó...

Na most lépek, megyek fodrászhoz, utána meg hozom haza a kis családot.

Este tali a Titánon!!! Már alig várom!


Még valami: A Costa del Poker nem az ipoker tagja? Mert akkor nem értem, hogy hogy lehet itt többeknek mindkét helyen accountja...
Jól jönne a no depo bonusz 10 dolcsi, de nem akarok fennakadást. Vagy keressek egy 3. gépet ahonnan regeljek arra? (A Titánt is így kellett megcsinálnom a bratyó gépéről, mert a Fair-en már regelve voltam).
Megy ez így, vagy inkább hagyjam?

Előre is köszi a választ!

Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: