2007. január 18., csütörtök

Na halihóóó!

Végre-végre! (Hipp-hipp hurrráááá)

Először is köszi Vicky, már nagyon vártam, hogy írhassak...

Szóval mi is történt az elmúlt 3 napban?-hát póker szempontjából nem igazán sok.
A PR-on 90$-on állok, kevés játék, de azt legalább 1 asztalon (NL25, mint már írtam nem találok sajna kissebb asztalt). Nem futok bele még egyszer a már elkövetett hibákba (legalábbis remélem).
Az indulásomon viszont egy hangyányit lazítani kellett, ugyanis 2-szer is volt, hogy 1 órát ültem egy asztalnál játszható lapok nélkül. Amikor meg jött egy QQ-m, a 4BB-s emelésre szaladt mindenki a szélrózsa minden irányába.
Sebaj, 3. beülésre 10 perc után 2-5 egyszínből, nagyvak voltam. Limp 2-en, kisvak call én check. Floppban van egy ász, meg két kislap, flösshúzóm van. Mindenki csekkol, én is. Turn Q, ugyanaz. River kis lap (ezzel flushöm van), valaki emel 2 dolcsit, 2-en fold, én vissza 4-ig, emberünk call- vittem a potot. (Végre valami!)
Újabb negyed óráig semmi, mígnem A10o kézben, hátsó pozíció. 3-an jönnek, én emelek kicsit. Flopp 3810, mindenki check, én raise potnyit- dobja mindenki.
Ismét vagy tíz percig csak az ellenek játékát figyeltem, míg végre AKo-t kapok. Tudom-tudom, Vicky leírta, hogy ezzel mi a helyzet, de nem nagyon adja a jobb lapokat. Úgyhogy középső pozícióból bemegyek (1BB-t már emelt valaki- itt ez elég gyakran szokás, 3-ból 2 köben szinte biztos, hogy valaki ezt csinálja- hogy miért ne kérdezzétek. Ellenek kizárása?-hülyeség, erre ugyanis bemegy mindenki, aki 25 centre is bement volna. A pot emelése?-hát arra se túl jó, max arra, hogyha nem jön a flopba semmilye, akkor 2BB-t veszt vele. Na mindegy). Flop: JK8 szivárvány: emelek potnyit- 1 ember jön, a többi dobja. Flop: J- upssz... Ellen emel negyed potnyit (úgysincs bubija, szarul is játszik) reraise potnyi: ellen megad. River valami kislap, ellen raise 50cent!!! -tuti királya van kis kickerrel- én vissza embereset- ellen call! Az volt neki, nem örült a lelkem.
Volt még egy AKo-om, limpeltem, de flop után dobnom kellett.

Öszzesítve nyertem kb 10 dolcsit az elmúlt 3 napban, dehát igazán keveset játszottam. Nem baj, majd ma!

Freerollokon se nagyon indultam, egy volt mindössze ami említésre méltó: Titanon 299 induló, hétfő este: 180-an voltunk, 5. helyen álltam 8000 -el mikor az asztalunkhoz ült a CL (14000-el). Baromi fáradt voltam, aludni szerettem volna már, de ezt azért nem hagytam volna abba itt. Kaptam egy AKs-et, vak 150 volt éppen. Cl emel 600-ig, gondoltam nincs neki semmilye, nemtom mért, de csak tartottam. Flop 3 kis lap, szivárvány, Cl emel 1000-et (hoppá: vagy ki akar blöffölni, vagy párja van)- vissza all-in. Nem jött be: JJ-ja volt. Na mindegy, de asszem flop előtt kellett volna all-in mennem (ha bejön maradok, ha nem-lefekszem). Hát alvás lett belőle....

Andi se nagyon játszott, Ádámot (a fiunkat) furikáztuk nagyszülőtől-nagyszülőig, úgyhogy poker ennyi volt.

Remélem a csütörtöki Titanos free-n tudok már indulni, jó lenne itteniekkel játszani. Kedd du. írtam be az adataimat, majd kiderül. Addig is marad a Pokerroom.

Most lépek, dolog van.

Folyt. köv.

Tuzson

Ui: Vicky! Köszi, máris tudtam regelni!!!

Nincsenek megjegyzések: