2007. január 19., péntek

Szép napot mindenkinek!

Tegnap cash gamet nem játszottam, viszont a Paradise-on a du-i magyar freen elindultam. Hát az nem semmi volt... Jöttek a lapok rendesen, sikerült felmennem 13000-re (2. helyen voltam, kb 120-an lehettünk még). Freerollokon ilyen lapokat még sosem kaptam: 1 óra játék alatt kaptam 4 db AA-t!!! Ilyen a világon nincs...

Nyertem is szépen az első hárommal, mígnem jött a negyedik...
A CL-t az asztalunkhoz ültették, emeltem 800-at (150 volt a vak, azért nem többet, mert nem nagyon adták eddig se a preflop emeléseimet, sajna már számítottak rá, hogy jó lapom van.) Ketten tartják (CL az egyik). Flop: Kxx egyszínű (sajna a két ászomból meg egyik se az). Na most mi legyen?- kérdeztem magamtól. Arra jutottam, hogy flushe tuti nincs egyiknek se, max egy K párja jöhetett fel valamelyiknek, úgyhogy raise 1000. Na ezt meg adják szépen mindketten. Turn x- ugyanaz a szín- na gondoltam itt a bukta! Sebaj raise 2000, hátha dobják, mire az egyik call, CL reraise all-in- puff neki. Itt némi gondolkodás, majd részemről fold, másik ellen call. River semleges.
Na ki találja ki mi volt náluk? Figurás lap nem volt egyiknél se, de még csa a flushöz se volt meg egyiknek se az 5. lapja!!!-a CL nyert egy nyamvadt 8-as párral!!!

Na, hát ez egy érdekes pari volt annyi szent... Kiestem végül, semmi extra, de ez a pari azért nem semmi volt...


Más...
Múlt hét pénteken elindultam volna! életem első élő póker versenyén...
Sajna csak feltételes a mód, mert csütörtök estére Andi nekiesett a WC-nek (alul-felül...), én meg péntek reggelre lettem paff. Pedig már alig vártam. Dunaújvárosi vagyok, messze egyenlőre nem utaznék el szárnyaimat bontogatni, de épp pénteken indult el itt nálunk egy 20 fordulós élő torna, amin elég baráti nevezési díjért (4000 HUF) indulhattam volna. Na nem baj, majd a 2. fordulóban beszállok. Reszkess DunaNewYork!!!

Mint említettem volt, a PR-on van 90 dolcsim. Azt nemtom, hogy ott van-e MB, majd utánanézek, de gondolkodom, hogy ki kellene venni valamennyit, hogy elindulhassak másfelé is. Kicsit unom már ezt a helyet, máshol meg nincs még lóvém (kivéve az i4pokert, de ott nem akarnék még játszani, párom hadd nyomuljon belőle a tornákon).

Esetleg valaki tudna segíteni, hogy hova lenne érdemes befizetnem belőle? Gondoltam kivennék 50 dolcsit (így még maradna majdnem 2 beülőm, ami ha nem jön valami oltáris badbeat, akkor föltornázható). Egyik gondolatom a Party a könnyen kivehető bonusz miatt, vagy esetleg a titán a 20 dodó miatt (mondjuk gondolom itt kellene kezdeni). Lehetne a poker.com az amcsik miatt... Hát nemis tudom. Tanácsokat kérek, please!

Most ennyi, folyt. köv.

Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: