2007. január 20., szombat

Hali!

Hát sajna az első tanodás freem nem sikerült valami fényesen... (finoman fogalmazva). Azt hiszem kb a 4. kieső voltam, de legalább nem az uccsó.
Nem baj, majd jövő héten.

Tegnap beültem a PR-ra (NL25) jáccani. Hát játék az volt rendesen... Ennyi barmot, mint ami ott van! Játszom feszesen, ritkán nézek flopot, rendre utána el is kell dobnom, úgyhogy a vakok miatt szépen megyek lefelé. Kb 20 dolcsinál járok, mikor hátsó pozícióban kapok egy AKo-t.
Tudom, Vic írta, hogy mit kéne csinálni, gondoltam azért leghátul belefér 4BB-s emelés. Hát ezt nem kellett volna. Legközelebb dobom, mint a sz**t.
2-en jönnek flopig: 10,2,K (ebből 2 treff). Nagyvak emel 3$-t, én vissza 10-et (Szerintem flopnál én vagyok a jani...), ő all-in-PAFF NEKI. Mia túró lehet nála?

Gondolataim:
1. AA-kevéssé valószínű, visszaemelt volna preflop.
2. Mags pp- detto.
3. Van két treff a kezében- hát akkor egy hülye: all-in menni 9 outra?
4. Sorhúzója van- detto.
5. 1010, vagy 22 van nála és setje van a flopra-nem hiszem.
6. Van egy K-a valamivel- ez a legvalószínűbb.

Turn, river semleges-terítés: K2o van nála!!!- 1 BEÜLŐ BUKTA!!!

Vajon mit csesztem el?

1. Az indulást- nem gondolom, hátsó pozícióból máskor is megyek AKo-al, ha nem jön a flop és raiset kapok- dobom.
2. A flopnál reraise-t?- szerintem ezt kellett csinálnom, ha csak tartom a 3 dolcsit és nem javul a lapom- újabb raise-re kell eldobnom a turnnél: még 3 dolcsi bukta.
3. Vagy ti eldobtátok volna a flop után a KK-t A kisérővel?

Nem tudom elrontottam-e valamit, valszeg ezt legközelebb is így csinálnám. (Mondjuk az más kérdés, hogy 4BB-s emelést hogy a francban ad meg valaki K2o-ra??? Microlimiten még ok, de NL25-ön?)

Ha valakinek van hozzáfűznivalója, szívesen venném!


Szóval -25$...
Nem baj, beültem egy másik asztalhoz. Megy tovább a feszes játék, sokáig semmi, míg A9o-om van nagyvakról. 5-en limp, flop JQA. Check mindenki, turn x. Egy ember emel fél potnyit, 3-an adjuk. River x, ugyanaz emel 2 dollárt, mindenki fold, én hosszas töprengés után call: Qx volt nála: nyertem úgy tíz dolcsit.
Következő leosztásra AA-t kaptam kézbe (na, gondoltam ezt most valakinek KI KELL fizetnie!). És úgy is lett...
Emelek 10BB-t: nagyvak tartja. Flop: 3 kis lap, itt all-inig megyünk: KK volt nála (ráadásul a river is A lett).

Itt lett 60 dolcsim, úgyhogy már léptem is le...

A végeredmény +10$, úgyhogy most van 100,10 $-om.


És itt döntöttem el, hogy ezt biz'a ki kéne tenni MB-re és elkezdeni játszani a bónuszokért. Ennek több oka is van:

1. A Pokerroomon a legkisebb asztal NL25. Nem mintha megijednék ettől (voltam már majd 300 dollárnál is a freerollokon nyert 13-ból), csak ez a 100-as nagyon kevés, hogy az emberben ne motoszkáljon mindig a fejében a "Mi van, ha elbukom?" kezdetű mondat.

2. Jó lenne újabb termekben is játszani, ahol vannak azért kisebb asztalok is. Nl10-en nem gondolom, hogy sok bajom lenne -bár a puding próbája az evés...

3. Bankroll építéséhez a bónuszok azért jól jönnek az elején, ha meg itt maradok a százassal, lehet, hogy lesz belőle 200 is egy pár nap alatt, de ha lemegyek megint 50-re, akkor megint szorongva kell játszanom, ami nem tesz jót az idegeimnek (meg a hangszálaimnak se, hogy a fiunkat már ne is említsem... Amilyen káromkodásokat végig kell hallgatnia néha...)


Szóval arra gondoltam, hogy egy beülőnyit azért itt kellene hagyni (25$), és azzal játszhatnék itt tovább (illetve talán vissza kellene utalni, hátha van itt is valami bónusz- bár nem tudom. Csak zed naplójában olvastam erről a teremről, ő egy chipset-ért fizetett be ide valamennyit és játszotta le, míg meg nem lett neki.). Valszeg akkor min. beülővel mennék tovább, hátha még fel tudnám azért tornázni. Régóta (?) játszok itt, ismerem már azért a stílust valamennyire. Hát nem is tudom.

A 75 $-ból meg mehetnék a Titánra 20-al, meg 50-el a 32red-re.

Szóval erre gondoltam, ha valakinek van hozzászólása, azt szívesen venném!!!

Ja és szombaton megyek a Mendelson könyvért, előbb ki fogom olvasni, addig nem ülök be asztalhoz, max az i4-on 2-4 centesre, hogy azért játszak valahol.


Folyt.köv.
Csá: Tuzson

Nincsenek megjegyzések: