2007. január 28., vasárnap

Jó reggelt!

Ádám fiunk ismét nem hagyván aludni, 7-kor felkeltett mindkettőnket. Ez önmagában nem is lenne probléma, csakhogy tegnap éjfélkor ért véget (számomra) az OPHU-s freeroll a Titanon.

Aki ott volt az láthatta, hogy mi volt, aki meg nem az örüljön neki, hogy nagy ívben elkerülte ezt a tornát.
Ennyi aliennel én még egyetlen magyar freerollon sem találkoztam, de szerintem más se.
142 db e-mailt küldött szét Alyr, a regisztráltak száma ennek ellenére elérte a 250-et. Ez nem olyan nagy szám- mondhatnátok, csakhogy volt olyan, hogy az asztalomnál 10-ből 2-en!!! voltunk magyarok. Csomó román, lengyel vendégmunkás emelte a torna színvonalát, ami náluk annyit jelentett, hogy all-in! (Te büdös paraszt...) És mindeközbe megjegyzések tömkelege a chatben.

Na mindegy, nem ragozom tovább, a lényeg, hogy jónéhányat sikerült azért nekem is elbúcsúztatnom. A 15 közé (fizetős helyre) sikerült beverekednem magam kivárós, feszes játékkal. Igazából két parti volt a döntő, hogy ide egyáltalán eljutottam. A5-re nagyvak voltam, flopra 5-ös párom, emeltem, 1 tartja: turn 5-ös. Itt megkopasztottam egy kicsit az ellent (sy, magyar volt éppen).A másik partiban sorhúzóra semmi emelés, riverre bejött, ellen all-in, én fogadom. Mehetett a sunyiba (na ez egy alien volt).

És itt elkezdtem nagyon agresszíven játszani. 4 parti alatt megötszöröztem a zsetonom, felmentem 80k-ra, amivel CL lettem. A döntő aszatlra is CL-ként érkeztem (de rég volt már ilyen...). Alyrt figyeltem igazából, voltunk egy asztalnál korábban is. Kb 5k-ról jött fel és döntő asztalos lett ő is. Gondolom nem igazán jöttek neki a lapok, 5.-ként esett ki.

És itt jött számomra el a vég: 4. helyen vagyok, kb50k-val, vakszint 5000/10000, nagyvak vagyok, 99 kézbe. Kisvak emel 20000-ig, ok-mondom- allin. Ő call: A6-al. Bejött a 3 outja, floppon megkapta az ászt... Én meg kiestem, de legalább annak örültem, hogy magyarhoz vándoroltak a zsetonjaim.

Szóval a Titanon is van már 10$-om!!!


Volt még egy döntő asztalom tegnap: 7.-ként estem ki. Ez így szépen hangzik, csak a gáz az benne, hogy 14-en!!! indultunk. A Costán volt este WSOP freeroll, első hely tovább jut. Hát ez nem jött össze...


Andikám viszont kitett magáért, az i4-on újabb döntő asztal az 50 eurós freen, 4. lett. Újabb 4 euro, igy itt 36-nál járunk.

Hát ennyi volt, ma megyek az első élő tornámra, majd beszámolok róla. Remélem lesz azért egy kis sikerélményem.

Addig is AAAA!!

Tuzson

Nincsenek megjegyzések: