2007. január 17., szerda

Hát akkor sziasztok!

(És itt vettem egy nagy lélegzetet...)

Kezdem azzal, hogy soha életemben nem vezettem naplót semmiről...
De egyszer mindent el kell kezdeni (és folytatni).

Akkor hát: a bemutatkozást a mai nap megírtam, jött minden, mint a vízfolyás. Írtam, ami eszembe jutott, amit hirtelen emlékezetemből elő tudtam csalogatni, szerény kb. 5 hónapos póker pályafutásom színe-javát.
Hogy a mai állapotot naplóm elején dokumentáljam, íme az a szerény bankroll, amit sikerült felépítenem (bár tulajdonképpen ebben párom- Andi- freerollokon nyert pénze is benne van- ő ugyanis kivétel nélkül csak freerollokon indul, viszont nagyon élvezi, és már volt első is. Mivel 1 gépünk van otthon, így ő is az én nickemmel ül be játszani.).

1. Pokerroom: 80$
2. i4poker: 25 euro

Hát egyenlőre ennyi, amivel rendelkezem, de hozzá kell tennem, hogy mindezt freerollokon nyert pénzből sikerült elérni, ami szerintem (legalábbis nekem) nem rossz. (Bár lehetne jobb is, ahogyan azt részletesebben kifejtettem a bemutatkozó levelemben). De fátylat a múltra (illetve tanultam belőle), nézzünk előre!

Most egyébként dolgozom (illetve azt kellene, de mennyivel jobb időtöltés a naplómat írni- pedig még csak most kezdtem el), és nagyon jó kedvem van. Hogy miért? Hát nem tudom, hogy itt lehet-e, illetve illik-e leírni, de ha nem, majd Vicky megró érte:

Ma reggel találtam rá az OPHU fórumban egy topicra, mely szerint februárban 3 napos pokeres, beszélgetős, evős-ivós, bulizós összeröffenés lesz kishazánkban, amire azon nyomban el is küldtem a jelentkezést (Párom első kérdésemre igent mondva jön velem). A kis Ádámka fiunk meg addig boldogítja majd a nagyszüleit (húúúú de nehéz lesz nélküle- 8 hónapos a drága, de reméljük jól fogja bírni nélkülünk).
Sajnos az első tanodás talira nem tudtunk elmenni, mivel akkor még azt sem tudtuk, hogy létezik az oldal, de sebaj, majd legközelebb.

Mint látjátok, a pokerről- mármint, hogy mit játszottam az elmúlt napokban- nem sokat írtam, úgyhogy azért némi összefoglaló következzék (Szíves engedelmetekkel párom sikereit is jegyzetelem a naplómba, mégiscsak egy család vagyunk, az ő sikere az én sikerem is):

Freerollokon Andi megszerezte élete első 1. helyezését- nagyon boldog volt a drágám. Én már aludtam, egy fránya vírussal kűzködtem egész hétvégén, mikoris hajnali fél 2-kor Andi berontott a szobába és hangos: "-Zsoltika! Zsoltika! Nyertem-nyertem" felkiálltással kiverte az álmot a szememből. "-Hány óra van?"-kérdeztem félálomban, tulajdonképpen azt sem tudtam, hogy hol vagyok. De azért szép lassan kitisztult az agyam és a következő negyed óra a torna elemzésével, a FT eseményeinek felidézésével telt el, mire szép lassan- úgy 2 felé- álomba nem szenderültünk. (Ja, és ami a lényeg: nyert vele 15 eurot!)

Tegnap a drágám szintén az i4-on (ezt szereti nagyon, szinte mindig itt játszik) 18. lett egy 5 lapos cserélgetős tornán- ezen szinte minden nap elindul (16:15-kor van) és nyert újabb 1 eurot. Volt már itt 2. is, meg párszor fizetős helyen- nagyon fekszik neki.

Magamról csak annyit, hogy a PR-on ültem be NL25-re az elmúlt hétvégén, összesen kb. 5-6 órát játszottam. Eredmény: +13 $. Mindezt köszönhetem Vicky tanácsainak, mióta feszesebben indulok, újra nyerésben vagyok. Ezt fogom folytatni: 10 fős asztal- abból is egyszerre 1 asztalon-, feszes indulás, agresszív játék.

Ja, és délután jelentkezem a Titános freere, csak ki kell írni az adatokat.

Addig is sziasztok!
Tuzson

Nincsenek megjegyzések: